Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:31:30 GMT

2 هزار ورزشکار سازمان یافته در سلسله فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۴۴۷۲

2 هزار ورزشکار سازمان یافته در سلسله فعالیت می کنند

عبدالله خدادادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این تعداد ورزشکار در 34 هیات ورزشی فعال شهرستان سلسله ساماندهی شده اند.
وی با اشاره به وجود چهار طرح ورزشی نیمه کاره در شهرستان سلسله، اظهار داشت: طرح احداث ورزشگاه 2 هزار نفری شهرستان سلسله با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
وی افزود: برآورد اولیه هزینه مورد نیاز برای احداث این طرح 60 میلیارد ریال از اعتبارات ملی بوده که در صورت تخصیص سالی 10 میلیارد ریال پیش بینی می شود ظرف مدت چهار سال آینده این طرح به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله با اشاره به پیشرفت 60 درصدی طرح های احداث سکوی تماشاگران و چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ارکیای شهرستان، خاطرنشان کرد: برای تکمیل و بهره برداری این طرح ها نیز به بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
خدادادی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی طرح چمن مصنوعی دهستان بسطام، افزود: این طرح نیز برای بهره برداری به یک میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
7265/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره ورزش و جوانان فعالیت ورزشکار سلسله سازمان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، روح‌الله لک علی‌آبادی به همراه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی لرستان از روند تکمیل کتابخانه درجه یک دورود بازدید کرد و گفت: این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و شهرستان در دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این مجموعه در صورت بهره‌برداری پس از ۱۷ سال ۴۰ خدمت را به همشهریان دورودی ارائه می‌دهد، افزود: این کتابخانه به بهترین امکانات تجهیز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان هم در این بازدید با اشاره به اینکه در استان، ۱۰ طرح کتابخانه‌ای در دست ساخت است، گفت: با تکمیل این ۱۰ طرح، متراژ کتابخانه‌های لرستان ۱۶ هزار متر مربع افزایش می‌یابد.

به گفته سیدسجاد راستخانه، سال گذشته ۱۰ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های لرستان اضافه شد و تعداد اعضا به ۴۰ هزار نفر رسید.

روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، پیوست‌های فرهنگی دورود تقویت خواهد شد و برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی در شهرستان گسترش خواهد یافت.

در شهرستان دورود به ازای هر ۱۰۰ نفر کمتر از یک مترمربع زیربنای کتابخانه‌ای وجود دارد که با افتتاح و بهره‌برداری از کتابخانه درجه یک این شهرستان، متراژ کتابخانه‌ها و سرانه کتابخانه‌ای دو برابر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری