Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:سرپرست دبیرخانه هیئت نظارت و ارزیابی برکانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، فتح خرمشهر را از بارزترین جلوه های یاری خدا دانست و گفت: فعالین کانون های مساجد دیار علویان، حماسه سوم خرداد را با برنامه های فرهنگی و هنری گرامی می دارند.

حجت الاسلام محمود علیخانی، سرپرست دبیرخانه هیئت نظارت و ارزیابی برکانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در آستانه فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس که به روز مقاومت، ایثار و پيروزي نامگذاری شده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: فعالین کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران حماسه سوم خرداد، فتح خرمشهر یکی از بارزترین جلوه های یاری خدا را با برنامه های متعدد فرهنگی و هنری گرامی می دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران فاتح خرمشهر، عطر افشانی مزار مردان و زنان وصال یافته به یار و تجدید میثاق با آرمان های آنها، ادای احترام به ساحت مقدس حماسه سازان آزاد سازی خرمشهر، برگزاری سخنرانی به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پيروزي از جمله برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران به شمار می آیند.

 

حجت الاسلام علیخانی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا و تبیین فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس با فضا سازی آن دوران که به روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد دیار علویان جهت گرامیداشت هر چه بیشتر این روز حماسه محسوب می شود.

 

وی تاکید کرد: سوم خرداد سال 61 از زیباترین روزهای انقلاب اسلامی است که در این روز خرمشهر بعد از چندین روز مقاومت از سوی رزمندگان ایرانی برای بار دیگر، فتح شد و اهتزاز دوباره پرچم ایران بر مسجد جامع خرمشهر بیانگر رشادت های بی نظیر ملت ایران در برابر دشمنان تا مسلح بود.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت خبرگزاری شبستان برجام ماه مبارک رمضان مجلس نمایشگاه قرآن حسن روحانی آمریکا رمضان حماسه سوم خرداد فتح خرمشهر برنامه های فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت