Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@12:39:29 GMT

تایید مذاکرات دولت با مدیر تلگرام

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۴۹۵۲

وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه مذاکره دولت ایران و تلگرام محرمانه‌ای نبوده و در دولت یازدهم صورت گرفته است، گفت: این مذاکرات با اطلاع دادستان وقت کشور انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات صبح امروز و در جمع خبرنگاران در حیاط مجموعه دولت گفت: مذاکره دولت ایران و تلگرام موضوع محرمانه‌ای نبوده و در دولت یازدهم توسط وزیر وقت ارتباطات صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مذاکرات با اطلاع دادستان وقت کشور انجام شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و آث میلان در هفته سی و سوم سری آ روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

یکی از خبرنگاران از «پیرو آسیلیو» پرسید که آیا بازیکنان جدید اینتر، «زیلنسکی» و مهدی طارمی هستند؟ که او در واکنش به این سوال تنها به لبخند زدن اعتنا کرد. این سایت در ادامه خبر خود آورده است که طارمی در پایان فصل و با قراردادی آزاد راهی اینتر می‌شود.

کد خبر 6086434

دیگر خبرها

  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پروژه فیبرنوری راه‌حل مشکلات ارتباطات کشور است
  • پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به سه اپراتور ارتباطی اعطا شد