Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان با امیر قلعه نویی تمام تلاشش را می کند تا پرسپولیسِ برانکو به یک عنوان مهم نرسند که در واقع رکورد قلعه نویی و باشگاه طلایی اصفهان در تاریخ لیگ است.

به گزارش تابناک ورزشی، در تاریخ لیگ برتر، سپاهان تنها تیمی است که توانسته سه بار پیاپی لیگ برتر را فتح کند. آن ها در لیگ های نهم و دهم با امیر قلعه نوئی و در لیگ یازدهم با زلاتکو کرانچار موفق به این مهم شدند تا نامشان را در لیگ برتر ماندگار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین تنها سرمربی ای که توانسته سه مرتبه متوالی به قهرمانی در لیگ برتر برسد، امیر قلعه نوئی است. کسی که در لیگ هشتم با استقلال قهرمان لیگ شد و دو فصل بعد نیز با سپاهان روی سکوی نخست رفت.

اکنون پرسپولیسِ برانکو فرصت دارد تا رکورد طلایی قلعه نوئی و سپاهان را به نام خود ثبت کند. سرخپوشان پایتخت در دو فصل قبلی با برانکو ایوانکوویچ به قهرمانی لیگ رسیده اند و اگر در لیگ نوزدهم نیز از عنوانشان دفاع کنند، می توانند رکورد مهم ژنرال و سپاهان را مال خود کنند اما شب گذشته در اصفهان مدیران باشگاه پرافتخار این شهر دست همکاری با قلعه نوئی دادند تا بتوانند روزهای خوب گذشته را تکرار و مانع از رکوردزنی پرسپولیس شوند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد

طرفداری| حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از جمع کادر فنی جدا شد.

با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد. با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود، اعلام کرد کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!