Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، غلامعلی رجایی مشاور شهردار سابق تهران در کانال تلگرامی اش جزئیات جلسه صبح امروز شهردار تهران با معاونانش را توضیح داد: ساعت شش بامداد امروزسه شنبه اول خردادماه، جلسه شهردار جدید تهران، جناب مهندس افشانی با شهرداران مناطق و با حضور معاونین و مشاورین برگزار شد.

خوشبختانه همه معاونین، از جمله، جناب مکارم حسینی هم که آنگونه که دیروز تلفنی به من گفت به دلیل بیماری مادرش نتوانست در جلسه یکشنبه حضور پیدا کند، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق روال، معاونین گزارش دادند وتعدادی ازشهرداران مناطق اولویتها و برنامه هایشان را بیان کردند.شهردار تهران هم در پایان این جلسه که سه ساعت ونیم طول کشید، نکات مهمی گفت ازجمله: لازم نیست شهرداران مناطق و کادر مدیران فعلی حتما به تفکری که باعث روی کار آمدن شورا و مدیریت جدیداست،تفکر اصلاح طلبی،  اعتقاد داشته باشند.بلکه ملاک ادامه همکاری، میزان سلامت و تلاش و کارآمدی افراد بوده وعدم مخالفت افراد با این تفکر کافی است.

شهردار با تاکید بر اینکه سالها درتهران مهندس مشاور بعضی طرحهای مرتبط با شهرداری بوده و تهران راخیلی خوب می شناسد، با عنایت به رهنمود حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر گفت: حتما با پیروی از این فرمایش، کسانی را که مورد اعتماد من هستند، به صورت ناشناس برای بررسی وضع شهرداریهای مناطق می فرستم.

نکته مهم دیگری که افشانی به آن تاکید کرد، این بود که درحالی که هر جا بحث فساد مطرح است متاسفانه یکی از مراکزی که نام برده می شود، شهرداری است درحالی که بسیاری از کارکنان و مدیران شهرداری پاک دست هستند و با خدای خود پیمان بسته اند که به مردم خدمت صادقانه داشته باشند.

شهردار به نکته جالبی هم اشاره کرد که تهران بر خلاف تصور رایج، فقط مرکز استان تهران نیست، بلکه پایتخت کشور است لذا هزینه های بالای اداره و نگهداشت آن را باید نه فقط مردم تهران و ساکنان این کلانشهر ، که کشور بپردازد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود

سخنگوی شهرداری تهران درباره خدمات رایگان سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ضرورت وجود سازمان آتش‌نشانی در پایتخت اعلام کرد: باتوجه به گسترش شهرنشینی و توسعه آن‌ها انجام اقداماتی در مورد تامین امینت شهروندان مطرح شد. در همین راستا تعداد زیادی از مراکز آتش نشانی در شهر‌های مختلف ایران تاسیس شدند و آغاز به کار کردند، که این روند تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات این سازمان برای شهروندان به صورت رایگان ارائه می‌شود افزود: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود. این در حالی است که بسیاری از کشور‌های دنیا در مقابل ارائه همین خدمات اولیه نیز هزینه دریافت می‌کنند.

محمدخانی با بیان اینکه بازدید و کارشناسی از ساختمان‌های ناایمن در پایتخت بر عهده سازمان آتش‌نشانی است اظهار داشت: این نوع خدمات طبق مصوبات قانونی توسط سازمان آتش‌نشانی به صورت رایگان انجام می‌شود. اما اگر شخصی برای بازدید از ساختمان یا ملک خودش درخواست داشته باشد باید هزینه آن را پرداخت کند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از اهداف مهم برنامه‌ریزی شهری ایمنی شهر می‌باشد که آسایش و آرامش را به ارمغان می‌آورد عنوان کرد: اگر آموزش‌های صحیح در جهت فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه انجام شود در آینده شاهد حوادث کمتری خواهیم بود. سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در حوزه آموزش نیز فعال بوده و به درخواست شهروندان، مدارس، مساجد و ... دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از مواردی که ایمنی شهر را تهدید می‌کند آتش‌سوزی یا حریق می‌باشد. با مکان‌یابی درست ایستگاه‌های آتش‌نشانی، امدادرسانی سریع، همراه با دقت و مهارت با تجهیزات مناسب در اطفای حریق، رضایت‌مندی مردم از آتش‌نشانی را به همراه دارد. با توجه به حوادث طبیعی و غیرطبیعی، مدیریت بحران بر اینگونه حوادث به ویژه در پیشگیری بسیار مهم هستند.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود