Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:17:39 GMT

حجت الاسلام حسنی منادی وحدت آذربایجان بود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۵۶۷۲

حجت الاسلام حسنی منادی وحدت آذربایجان بود

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان گفت: حجت الاسلام غلامرضا حسنی منادی وحدت در منطقه آذربایجان بود و حضور یکپارچه مردم در آیین تشییع این عالم ربانی نیز موید مقبولیت این شخصیت بزرگوار است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی اکبر اجاق نژاد روز چهارشنبه در آیین تشییع پیکر حجت الاسلام غلامرضا حسنی که با حضور پرشور مردم در ارومیه برگزار شد، افزود: این شخصیت والامقام با ندای وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام ایستاد و نماد وحدت در بین آحاد مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شجاعت و پایداری در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را از دیگر شاخصه های حجت الاسلام حسنی برشمرد و اضافه کرد: این شخصیت بزرگوار برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی با هیچ کس تعارف نداشت و در این مسیر مقدس با همه توان گام برمی داشت.
وی با تسلیت رحلت حجت الاسلام حسنی به مردم ارومیه و آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و روحانیان و علمای شهر، بیان کرد: حضور در این آیین به عنوان یار قدیمی برای من و همه مردم حاضر بسیار درد آور است ولی این امر سنتی الهی و تغییرناپذیر است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص رحلت حجت الاسلام حسنی، گفت: طبق فرموده معظم له، مجاهدت های این شخصیت انقلابی و نستوه در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خاطر مردم نمی رود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ادامه داد: حجت الاسلام حسنی در راستای ایجاد امنیت در منطقه و مبارزه با اشرار و ضد انقلاب تلاش های بسیاری داشتند و امنیت منطقه مدیون ایشان است.
وی با اشاره به اینکه مجاهدت های حجت الاسلام حسنی فراموش نشدنی است، افزود: پیکر این مرحوم در کنار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دفن می شود تا یادگاری ماندگار برای آیندگان باشد.
حجت الاسلام سیدمحمد فخری، داماد حجت الاسلام حسنی نیز در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور مردم در آیین تشییع پیکر نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: این شخصیت بزرگوار عاشق مردم بود و همواره خواسته های مردم را از مسوولان مطالبه می کرد؛ حضور پرشور مردم در این آیین نیز پاسخی مناسب به خدمات ایشان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا در این آیین نماز میت به امامت آیت الله حسن مجد، اقامه و پیکر مطهر حجت الاسلام حسنی پس از تشییع در قطعه شهدای باغ رضوان ارومیه تدفین شد.
به گزارش ایرنا مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی شامگاه دوشنبه، 31 اردیبهشت سال جاری در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
وی نماینده پیشین ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و قبل از آن نماینده مردم این شهر در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
3072/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وحدت حجت الاسلام حسني نماينده ولي فقيه در جمهوري آذربايجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)