Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير روابط عمومي باشگاه الدحيل قطر پس از رقيب شدن با پرسپوليس در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: تلاش خود را مي کنيم تا در بازي رفت کار پرسپوليس را تمام کنيم.
به گزارش خبرگزاري فارس، قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا لحظاتي پيش برگزار شد و در اين مرحله پرسپوليس به الدحيل قطر و استقلال به السد قطر خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد بشير السليطي، مدير روابط عمومي باشگاه الدحيل پس از اين قرعه گفت: نتايجي که در ليگ قهرمانان آسيا به دست آورديم اتفاقي نبود. تمام تلاش خود را مي کنيم تا در نيمه اول يعني در بازي رفت کار پرسپوليس را در مرحله يک چهارم نهايي تمام کنيم.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی