Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در هفدهمین دوره لیگ برتر تأکید کرد که دلایل کارلوس کی‌روش برای کنار گذاشتن بازیکنانی مثل سید جلال حسینی و وریا غفوری منطقی نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تارتار در مورد خط خوردن سیدجلال حسینی و وریا غفوری و دلایلی که کی‌روش در این زمینه آورده است، گفت:

کی‌روش استدلال‌هایی داشت که منطقی نبود و او قصد توجیه داشت، در واقع او با حرف‌هایی که زد توپ را به زمین مربیان لیگ برتری انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش می‌توانست خیلی راحت بگوید که سلیقه‌اش حکم می‌کند که این بازیکنان خط بخورند، ولی این کار درست نبود که او چنین دلایلی بیاورد.

مهدی تارتار ادامه داد:

در فهرست تیم ملی بازیکنی مثل دژاگه وجود دارد، ولی بازیکن دو پُسته‌ای مثل غفوری خط خورده است. در لیست کی‌روش بازیکنانی هستند که حرف‌های او را نقض می‌کنند. در این بین خط خوردن سید جلال که خیلی عجیب بود. در جام جهانی همه ایرانی‌ها انتظار دارند که خوب نتیجه بگیریم و مطمئناً در روسیه تجربه بیشتر از جوانی به درد می‌خورد. بهتر است جوان‌گرایی در سطحی پایین‌تر انجام شود و ما در روسیه به بازیکنان باتجربه نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در هفدهمین دوره لیگ برتر همچنین تصریح کرد:

ما دوست نداریم آرامش تیم ملی به‌هم بریزد و به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم، ولی بعد از جام جهانی انتقادها زیاد خواهد شد و آن زمان بهتر می‌شود اتفاقات اخیر را نقد کرد. واقعاً کنار گذاشتن غفوری و حسینی عجیب بود.

مهدی تارتار در پایان در مورد احتمال ادامه حضورش در تیم پارس جنوبی اظهار داشت:

ما چند روز پیش جلسه خوبی داشتیم و امروز هم نشستی با مدیرعامل باشگاه خواهم داشت. اگر مشکلات مالی برطرف شود دوست دارم در تیم پارس جنوبی بمانم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی سیدجلال حسینی کیروش مهدی تارتار وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت