Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-06@19:07:35 GMT

مذاکره دولت با تلگرام تایید شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۵۹۶۳

ایسنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تایید مذاکره دولت یازدهم با پیام‌رسان تلگرام، گفت: این مذاکرات مخفی نبوده است و مسئولان مرتبط با این مساله در داخل کشور از آن آگاه بودند.

محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:‌ در زمان دولت یازدهم مذاکراتی با تلگرام در حیطه رعایت الزامات فرهنگی کشور انجام شده است که البته توافق‌هایی هم به دست آمده است و تلگرام ملاحظات ما در مورد کانال‌های غیراخلاقی یا کانال‌های مرتبط با تروریسم را لحاظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پهنای باند ویژه‌ای به تلگرام داده شده بود؟ بیان کرد: این صحبت اشتباه است و پهنای باند ویژه‌ای در اختیار تلگرام قرار داده نشده است.

آذری جهرمی تاکید کرد: مذاکرات با تلگرام با اطلاع دادستان وقت و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه انجام گرفته است و مساله محرمانه و پوشیده‌ای نیست.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش تابناک، سردار احمد نگهبان روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت خودروهای پراید در سطح شهر و ادامه دار شدن سرقت ها، پرونده ویژه‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل شد.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های میدانی متهمان به صورت حرفه ای در قالب یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان های خلوت و شناسایی خودروهای پراید بدون تجهیزات ایمنی آن ها را سرقت می کردند.

جنشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو سه عضو این باند را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در دو اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهرک سیدی مشهد یک دستگاه سواری پراید، تعدادی زیادی وسایل مسروقه شامل آچارآلات، سه عدد جک، پنج دستگاه باند، چهار دستگاه ضبط و پخش، ۲ عدد چادر مسافرتی، پنج دستگاه تلفن همراه، یک کیسه خواب، سه عدد زیرانداز مسافرتی، یک باربند، چهار حلقه لاستیک زاپاس و یک جفت کفش اسکیت و غیره کشف شد.

نگهبان گفت: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت پنج دستگاه سواری پراید و ۳۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند