Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@18:33:57 GMT

جریمه ۶۵ میلیاردی دو واحد متخلفت تولید آرد در گلستان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۶۲۵۴

جریمه ۶۵ میلیاردی دو واحد متخلفت تولید آرد در گلستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از جریمه ۶۵ میلیاردی دو واحد متخلف تولید آرد در استان توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی اصغر اصغری" رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در باب این خبر گفت: در پی گزارشات دریافتی ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی تعدادی از واحدهای تولید کننده آرد در سطح استان تیمی از بازرسان برای رسیدگی و بررسی موارد مطروحه اعزام و پس از بررسیهای بعمل آمده تخلف عرضه خارج از شبکه گندم امانی دو واحد تولیدی آرد شناسایی و محرز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: پس از بررسیهای بعمل آمده و احراز تخلف عرضه خارج از شبکه 5 میلیون و234 هزار و 688 کیلو گرم گندم امانی دولت، پرونده تخلفات این واحدها به ارزش ریالی 65 میلیارد و 433 میلیون و600هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

"اصغری" همچنین با بیان اهمیت این موضوع از مدیران واحدهای تهیه و توزیع آرد در سراسر استان خواست تا با رعایت موضوعات بهداشتی و سلامت محصول نهایی در تولید آرد مناسب و با کیفیت که رابطه مستقیم با تهیه نان مرغوب به عنوان قوت اصلی مردم را دارد کوشا بوده و شرکتهای تهیه و توزیع کننده گندم را موظف به رعایت چهارچوب موازین قانونی دانست.

این مقام مسئول با اشاره به حضور احتمالی برخی از سودجویان و دلالان خرید و فروش گندم در سطح بازار از برخورد قاطعانه با خاطیان این عرصه خبر داد و خروج هر گونه گندم امانی دولتی بدون داشتن حواله از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی را ممنوع دانسته و افزود در صورت فروش غیر قانونی گندم و مشاهده تخلف عرضه خارج از شبکه برابر قانون با واحدهای خاطی برخورد خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان استفاده از گندم و آرد با قیمت و کیفیت مناسب،توجه بیشتر به موضوع آموزش تولید کنندگان و همکاری مردمی در امر تخلف یابی از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات 124 را از راهکارهای اصلی کاهش تخلفات عنوان نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، جلال دسترنج معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: مهلت مزایده این معادن تا ۲۶ اردیبهشت ‌ماه امسال است، اما بعلت شمار زیاد محدوده‌های معدنی، گستردگی و پراکندگی آنها و همچنین واگذاری حداکثری به واجدان شرایط، تمدید شد.

 جلال دسترنج افزود: این مزایده شامل ۸۷ محدوده اکتشافی، ۱۱۳ محدوده اکتشافی دارای پروانه اکتشافی، ۷۴ معدن دارای پروانه بهره برداری، ۱۳ معدن دارای گواهی نامه کشف و ۲ محدوده دارای مجوز برداشت است که به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست و نقشه معادن موضوع مزایده، به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس setadiran.ir مراجعه کنند.

 دسترنج خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌بایست حداکثر تا ۹خردادماه نسبت به اخذ مدارک و مستندات لازم از سامانه ستاد اقدام و حداکثر تا ساعت۱۲ نوزدهم خردادماه پیشنهادات قیمت خود را از طریق همان سامانه ارسال و اصل مدارک مربوط به واریزی سپرده شرکت را تحویل دبیرخانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت نمایند.

دیگر خبرها

  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد