Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@12:27:47 GMT

بارش باران و وزش باد ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۶۸۱۲

بارش باران و وزش باد ادامه دارد

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و وزش باد نیمه شدید تا شدید امروز بعد از ظهر در سطح استان ادامه دارد.

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دما نسبت به روز گذشته تغییرات زیادی نداشته است، اظهار کرد: بارش باران امروز بعدازظهر به صورت سبک‌تر تا ساعات انتهایی شب در استان ادامه دارد و در برخی مناطق تا رگبار و رعدوبرق همراه است؛ ضمن اینکه وزش باد نیمه شدید تا شدید نیز پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الله علی‌عسگریان با بیان اینکه فردا حداکثر دمای اصفهان کاهش می یابد، گفت: در ۲۴ ساعت آینده حداکثر دمای اصفهان ۲۹ درجه است و کمینه دمای فردای اصفهان نیز ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان خوروبیابانک با دمای ۳۴درجه و خنک‌ترین نقطه نیز فریدونشهر با ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

علی‌عسگریان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش‌ترین میزان بارندگی‌ها در کبوترآباد اصفهان ۵.۴ میلی‌متر، برزک کاشان ۴ میلی‌متر، آران و بیدگل ۵ میلی‌متر، اردستان ۱.۱ میلی‌متر، داران ۳.۱ میلی‌متر، سمیرم ۱.۵ میلی‌متر، فریدونشهر ۲.۳، گلپایگان ۲.۴ و بویین‌ومیاندشت ۱.۵ میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: میزان بارش‌ها در اصفهان، دهق و علویجه، فرودگاه شهید بهشتی، کاشان، میمه، نایین و هم‌چنین نطنز و ورزنه کمتر از یک میلی‌متر گزارش شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اداره هواشناسی استان اصفهان هواشناسی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهرستان بافت بالاترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را در استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد که طی آن، شهرستان بافت با ۳۳.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته و پس از آن کوهبنان با ۲۱.۸ میلی‌متر، طاشک راور با ۱۲.۰ میلی‌متر، انار با ۱۰.۲ میلی‌متر و کرمان با ۱۰.۰ میلی‌متر قرار دارند.

هم‌چنین ایستگاه‌های بردسیر ۹.۰ میلی‌متر، زرند ۸.۱ میلی‌متر، راور ۸.۰ میلی‌متر، شهربابک ۶.۴ میلی‌متر، هجدک راور ۶.۰ میلی‌متر، فیض آباد ۵.۳ میلی‌متر و رابر ۴.۶ میلی‌متر بارندگی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 747665

دیگر خبرها

  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان