Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار این شرکت با اعلام این مطلب افزود: تعرفه خدمات هم مکانی به روز رسانی شد و پيرو اين تصميم تعرفه ارائه این خدمات در مراکز ارتباطی استان‌ها در مقایسه با تهران بین 25 تا 38 درصد برای هر راک کاهش یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به این نکته که پیش از این تعرفه راک‌های شرکت ارتباطات زیرساخت در مراکز ارتباطی این شرکت در تمامی شهرها یکسان و برابر با 80 میلیون ریال برای یک راک کامل محاسبه می شد، افزود: در مصوبه جدید این تعرفه برای مراکز ارتباطی شرکت در شهرهای شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، بومهن و اهواز 60 میلیون ریال و برای سایر مراکز ارتباطی شرکت 50 میلیون ریال شده است .

معاون راهبردی و توسعه کسب و کار افزود: خدمات هم مکانی طی دو سال اخیر به منظور ارائه خدمات ارتباطی و ارائه تسهیلات فنی برای اتصال مشتریان و اپراتورها به شبکه زیرساخت، فراهم شده است.

وی افزود: این کاهش تعرفه به منظور بهره‌برداری بهینه از سرمایه گذاری‌های شرکت ارتباطات زیرساخت وتمرکز زدایی خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از مراکز اصلی ارتباطی تهران بزرگ صورت گرفته است تا علاوه بر تامین رضایت مشتریان، زمینه گسترش بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه کسب و کارهای نوین در سراسر کشور فراهم شود.

در ادامه جدول کامل تعرفه خدمات هم مکانی شرکت ارتباطات زیرساخت را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات مشکلات گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • دو مشکل آزمایشگاه‌های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است