Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،دومین جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع برنامه ریزی اوقات فراغت اول خرداد ماه در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکین شهر با حضور اعضای کمیته برگزار شد.

شمس الدین تبریزچی دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن عرض خوش آمد گویی نسبت به غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بخصوص دانش آموزان بعد از تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت : برنامه ریزی و غنی سازی اوقات فراغت برای جوانان باید با محوریت نشاط و تعالی ، سلامت اجتماعی و ایجاد انگیزه در بین جوانان باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تبریزچی در ادامه سخنان خود انجام تمرینات ورزرشی و ایجاد تحرک در بین کارکنان دولت و توجه بیشتر به ورزش ما بین کارمندان ایجاد خلاقیت برای برنامه ها و تبیین اوقات فراغت و توجه به حوزه قهرمانی و مدال آوران رشته های مختلف ورزشی و برنامه ریزی های منظم و مدون در زمینه اوقات و فراغت اعضا بیان کردند بصیرن نماینده اداره بهزیستی گفت : جمع بندی و پیشنهاد برنامه های اوقات فراغت دستگاهها برای جوانان و نو جوانان باید محوریت هنری ، ورزشی و قرآنی و فرهنگی و اجتماعی باشد. نماینده کمیته امداد در خصوص همکاری در اجرایی شدن برنامه گفت : همکاری ادارت برای اجرای بهتر برنامه ها و معرفی جوانان نخبه و موفق برای ایجاد انگیزه و نشاط جمع بندی برنامه ها قبل از شروع تابستان جهت ارائه برنامه های خلاقانه و هماهنگی ادارات با یکدیگر جهت اجرای برنامه های اوقات فراغت و تشویق جوانان و نخبه و ایجاد انگیزه و معرفی سفیران سلامت پایه ریزی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان اوقات فراغت تعطیلی مدارس خلاقیت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان