Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برانکو ایوانکوویچ در مورد دیدار تیمش با الدحیل قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم سخت‌ترین قرعه نصیب پرسپولیس شد اما با این حال ترسی از الدحیل ندارم و به بازی مقابل این تیم قدرتمند خوشبین هستیم.

 

وی افزود: باید با آماده‌سازی خیلی خوبی به مصاف الدحیل برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار برگشت نیز از حمایت صد هزار هوادار برخوردار خواهیم بود و آنها در این مسیر ما را کمک خواهند کرد.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برگزاری بازی برگشت در ورزشگاه آزادی چقدر به سود تیمش خواهد بود؟ تصریح کرد: گاهی اوقات بازی برگشت در زمین خودی مزیت‌های خوبی برای شما دارد و برخی مواقع هم این طور نیست. به هر حال ما باید خود را برای هر دو بازی آماده کنیم.

 

برانکو در واکنش به این سوال که ترجیح می‌داد تیمش در این مرحله با کدام یک از تیم‌های حاضر برخورد کند، گفت: برای من مهم نبود که با کدام یک از 3 تیم روبه‌رو شویم از این جهت که همه تیم‌های حاضر در این مرحله قدرتمند هستند. در این مرحله تیمی ضعیف وجود ندارد که بخواهم آن را به الدحیل ترجیح دهم.

 

وی در ادامه درباره اینکه گرشاسبی اعلام کرده برانکو هنوز در مورد ماندن محسن مسلمان در پرسپولیس تصمیم نگرفته است، به تسنیم گفت: مسلمان در حال حاضر بازیکن پرسپولیس است و این من و باشگاه هستیم که در مورد ماندن او در تیم تصمیم خواهیم گرفت. برای من سوال است که چرا در مورد منشا، آدام همتی و ... سوال نمی‌کنید و فقط در رابطه با مسلمان از من سوال می‌شود. مسلمان بازیکن پرسپولیس است و باید دید در آینده چه اتفاقی در مورد او رخ خواهد داد.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان راجع به حضور مهدی شیری در تیمش خاطرنشان کرد: بعد از جدایی صادق محرمی نیاز بود که در پست دفاع راست بازیکن جذب کنیم؛ اگرچه هنور مشخص نیست می‌توانیم از شیری در ابتدای فصل استفاده کنیم یا او را در نیم فصل در اختیار خواهیم داشت.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: محسن مسلمان برانکو پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در دیدار حساس جام حذفی دست به کار بزرگی زد و برای دومین بار طی این فصل، از سد پرسپولیس گذشت تا ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به کابوسی برای سرخ ها تبدیل شود و این تیم برای چهارمین مرتبه در این استادیوم شکست بخورد.

یکی از عوامل کلیدی در کامبک آلومینیوم برابر پرسپولیس، رضا جبیره بود. بازیکنی که در دقیقه 70 مسابقه به جای امین کاظمیان وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه 90+5 موفق شد با یک ضربه سر، زمینه ساز گل تساوی ایرالکو توسط شروین بزرگ باشد.

این بازیکن بجز پاس گل مهمی که داد، در حملات تیمش نیز نقش موثری داشت و تقریبا می توان گفت در بیشتر نبردهای هوایی با بازیکنان پرسپولیس برنده بود و بالاتر از کنعانی زادگان و گولسیانی، ضربات سر را می زد تا ایرالکو روی توپ های سوم، به روی دروازه پرسپولیس خطرساز شود.

نقش مهم جبیره در این پیروزی، به تکمیل دومین کامبک آلومینیوم بازمیگردد. جایی که او با یک پاس در عمق دیدنی، مهدی لیموچی را صاحب فرصت طلایی کرد و این بازیکن نیز با یک پاس در عرض تماشایی، توپ را مقابل دروازه به علیرضا نقی زاده رساند تا این بازیکن گل چهارم تیمش را به ثمر برساند و کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

گلی که در دقیقه 120+1 به ثمر رسید تا رضا جبیره در نقش یک تعویض طلایی، روی گل های دوم و چهارم تیمش که هر دو مرتبه بازی را در ثانیه های پایانی به تساوی کشانده بود، نقش ویژه ای ایفا کند.

علاوه بر این، جبیره در ضربات پنالتی نیز توانست توپش را به گل تبدیل کند تا این بازیکن علاوه بر اثرگذاری روی گل دقیقه 120+1، به بلای جان پرسپولیس تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)