Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، مراسم هفتمین روز درگذشت زنده‌یاد قاسم افشار، گوینده باسابقه خبر که نزدیک به سه دهه سابقه گویندگی در تلویزیون را دارد، ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه (دوم خرداد ماه) در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.
 
پیشتر مراسم تحریمی از سوی خانواده آن مرحوم عصر روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) با حضور جمع زیادی از مردم، همکاران و خانواده آن مرحوم برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فؤاد بابان، رحمان نظام اسلامی، حسن سلطانی، مهناز شیرازی، مرتضی حیدری، محمدرضا حیاتی، سولماز اصغری، جعفر پناهی، علی لاریجانی (رییس مجلس شواری اسلامی)، حداد عادل، پرویز اسماعیلی (معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری) از جمله حاضران در این مراسم بودند.
 
زنده‌یاد قاسم افشار، پس از سه دهه گویندگی خبر و ۱۰ سال دوری از تلویزیون، در سن ۶۷ سالگی بامداد روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) دار فانی را وداع گفت و روز بعد با حضور جمعی از مردم و آشنایان خود، در بهشت زهرا و در کنار دخترش آرام گرفت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تشییع پیکر قاسم افشار ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه به مناسبت روز ارتش با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استان کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس در یونان روشن شد
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا