Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اطلاعیه ی مربوط به نقل وانتقالات درون و برون استانی سال 1397 ،از سوی دفتر معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان صادر شد.

بر این اساس به اطلاع فرهنگیان گرامی  استان می رساند که نقل وانتقالات درون استانی فرهنگیان استان زنجان از روز اول خرداد سال جاری از طریق سایت انتقالات شروع وتا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتضی است متقاضیان قبل از ثبت نام نسبت به مطالعه شیوه نامه انتقالات درون استانی اقدام نمایند ودر صورت حائز شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

در همین  راستا  همکارن محترم در خصوص نقل و انتقالات دائم و موقت برون استانی فرهنگیان در سال جاری نیز، با مطالعه دستورالعمل مربوطه در صورت داشتن شرایط لازم وبا آگاهی از نیاز های مقصد مورد تقاضا، از همان روزهای اولیه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

گفتنی است، برای سهولت دسترسی به سایت انتقالات،لینک مربوطه در سایت اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان  موجود می باشد و توصیه اکید می گردد متقاضیان واجد شرایط، ثبت نام خودرا به روز های پایانی موکول ننمایند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان اطلاعیه دفتر معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروهی از مردم شاهرود در اقدامی زیبا نسبت به پاک سازی طبیعت اقدام کردند. گزارش اختصاصی این پویش زیبا را برای خبرگزاری مهر استان سمنان مشاهده می‌کنید با این توضیح که دوست داران طبیعت در این فصل سال از مردم تقاضا دارند که نسبت به جمع آوری زباله‌های خودشان از طبیعت اقدام کنند.

کد خبر 6093207

دیگر خبرها

  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران