Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@08:24:19 GMT

نمایشگاه عکس فتح خرمشهر در قصرشیرین برپا شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۷۷۴۴

نمایشگاه عکس فتح خرمشهر در قصرشیرین برپا شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 55 اثر عکس و پوستر مربوط به واقعه مهم فتح خرمشهر برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.
سحر پوره افزود: این نمایشگاه با همکاری انجمن عکاسان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از امروز تا پنجم خرداد به مدت سه روز برای بازدید علاقه مندان دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از برپایی این نمایشگاه را نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان و سلحشورهای آنان در دفاع از کیان اسلامی و ترویج این ارزش ها در بین نسل جوان بیان کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین نیز در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به واقعه مهم فتح خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر مرهون رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدایی است که برای دفاع از کیان اسلامی عاشقانه و خالصانه جنگیدند و افتخارآفرینی کردند.
نعمت الله نازپرورده با بیان اینکه بزرگداشت یاد شهدا و رزمندگان یک وظیفه همگانی است ، برپایی نمایشگاه عکس شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را یکی از راهکارهای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و گامی مهم برای حفظ ارزش های انقلاب بیان کرد.
وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از زبان هنر بسیار تاثیرگذار و ماندگار بیان کرد که یکی از این هنرها عکاسی و در قالب برپایی نمایشگاه است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 انقلاب انقلاب اسلامی عکاسی فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد