Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طرح فروش فوق العاده ویژه ماه مبارک رمضان در 150 فروشگاه منتخب با تخفیف 15 درصد در سطح شهرستان های استان عرضه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمدعلی صدرزاده، معاون امور بازرگانی صنعت و معدن و تجارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای برخی از کالاها، نمایشگاه طرح ضیافت در بجنورد آغاز بکار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه روز 31 اردیبهشت آغاز به کار کرده است و تا 7 خرداد در محل نمایشگاه های دائمی بجنورد، در تخته ارکان برپاست.

 

صدرزاده هدف از اجرای طرح نمایشگاه ضیافت که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود را تثبیت قیمت‌ و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا از طریق افزایش مراکز عرضه، تأمین و توزیع کالاهای اساسی اعلام کرد.

 

معاون امور بازرگانی صنعت و معدن و تجارت  استان برنج، روغن، گوشت و مرغ، تخم مرغ، شکر را  از جمله بخشی از اقلام ضروری مورد ارائه برشمرد.

 

صدرزاده گفت: اقلام این نمایشگاه با تخفیف 15 درصد زیر قیمت بازار با ارائه و تأمین تمامی مایحتاج و اقلام اساسی و پرمصرف به‌منظور دسترسی آسان شهروندان عرضه می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اولویت اختصاص غرفه با هم استانی ها است ولی به خارج از استان هم غرفه ارائه داده شده است.

 

صدرزاده اضافه کرد: هم چنین در شهرستان ها طرح فروش فوق العاده در 150 فروشگاه منتخب با تخفیف 15 درصد زیر قیمت بازار اقلام اساسی این ماه عرضه می شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محسنی الحسینی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورتحساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.
وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت؛ گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 
محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع شد
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم