Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه و مجاهد نستوه آذربایجان غربی که با حضور پرشور مردم قدرشناس استان برگزار شد ضمن عرض تسلیت درگذشت این روحانی بزرگوار، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را قرائت نموده و بیان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود اشاره نموده اند، آذربایجان هیچ گاه مجاهدت ها و رشادت های مجاهده نستوه حجت الاسلام حسنی را از یاد نخواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز مردم انقلابی و قدرشناس ارومیه چه اهل تسنن و چه اهل شیعه با حضور در این مراسم نشان دادند که قدردان زحمات و مجاهدت های آن مجاهد نستوه بوده و هیچ گاه او را از یاد نخواهند برد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: زمانی که فرق مبارک امام علی (ع) توسط ابن ملجم شکافته شد و ایشان بر بستر شهادت افتاد، فرمودند که من هم اکنون که در بستر بیماری هستم برای شما مایه عبرت بوده و فردا نیز دنیا را ترک و به نزد پروردگار خواهم رفت و ما اکنون باید از این مساله درس عبرت بگیریم.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: نسل های کنونی و آینده باید مجاهدت های بی شمار این روحانی مبارز را فراموش نکرده و سرلوحه و چراغ راه خود در زندگی و انقلاب قرار دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دومین مرحله از رهاسازی آب در فاز اول از محل سد سیلوه پیرانشهر از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی‌سیب رهاسازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم ۵ مترمکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ مترمکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد