Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:52:48 GMT

کلنگ زنی اورژانس بین جاده‌ای کوشک بافق

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۸۰۶۴

کلنگ زنی اورژانس بین جاده‌ای کوشک بافق

دهقان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زیربنای این اورژانس بین جاده‌ای را۳۴۰مترمربع بیان کردوگفت: برای احداث این پایگاه اورژانس ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که بخشی از آن توسط خیر بافقی و بخشی توسط دانشگاه تامین می‌و طی ۶ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دهقان افزود:طی دو سال اخیر پایگاه‌های اورژانس شهرستان بافق از ۳به ۶پایگاه افزایش یافته است.

وی پایگاه‌های در حال احداث و تکمیل این شهرستان را پایگاه‌های اورژانس جاده سیریز، مبارکه و کوشک عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد به ضرورت پوشش اورژانس پیش بیمارستانی در جاده‌ها تاکید کرد و گفت: بافق نخستین شهرستان در استان است که تمام پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی مصوب این شهرستان در برنامه پنج ساله ششم مصوب دولت جمهوری اسلامی کلنگ زنی و عملیات ساخت آن آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد:این پایگاه پنجاه و چهارمین اورژانس پیش بیمارستانی در سطح استان است و قریب به ۳۰پایگاه در کل استان می‌باشد که امیدواریم در سال جاری و اینده ۶۰تا ۷۰درصد این پایگاه‌ها در شهرستان‌های استان به بهره برداری برسد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد تصریح کرد:استان یزد در حوادث ترافیکی جز رتبه‌های برتر کشور می‌باشد و تکمیل، احداث و تجهیز این پایگاه‌ها نقش مهمی در کاهش آسیب پذیری اتفاقات دارد.

گفتنی است؛ پایگاه اورژانس بین جاده‌ای کوشک از سال ۸۵افتتاح و باتوجه به قدمت بالای این ساختمان، پس از ساخت این پایگاه فعالیت‌های در حال انجام در این پایگاه جدید صورت میگیرد.

انتهای پیام/ ا

بهره بردرای از اورژانس جاده ای بافق طی 6 ماه آینده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق