Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:18:35 GMT

پذیرش دانش پژوه تابستانی در مدارس علم دینی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۸۱۲۸

پذیرش دانش پژوه تابستانی در مدارس علم دینی

خبرگزاری شبستان: مدارس علم دینی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برای دومین بار در رشته هایی همچون توحید، مدیریت، روانشناسی و اقتصاد دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، ثبت نام دوره دوم مدارس علم دینی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در رشته های مختلف ویژه تابستان آغاز شد.

 

بنابر این گزارش، مدارس علم دینی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برای این دوره در رشته های توحید، انسان شناسی، مدیریت، روانشناسی، اقتصاد، علوم تجربی و دیگر رشته ها از متقاضیان ثبت نام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است، مهلت ثبت نام تا پایان خردادماه اعلام شده و علاقمندان می توانند برای ثبت نام به سایتhodat.ir  مراجعه کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام خبرگزاری شبستان مجلس ماه مبارک رمضان حسن روحانی نمایشگاه قرآن آمریکا مسجد علوم انسانی اسلامی سبک زندگی اسلامی علم دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه