Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام كاظم یاربیگی، ارشد عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع در استان فارس در حاشیه بازدید از مدرسه شهدای صاایران در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه تمام دین عشق و محبت است، گفت: بنابراین رویكرد ما برای تربیت فرزندانمان در وزارت دفاع این است كه بتوانیم فرزندان خود را با محبت نسبت به جامعه اطراف تربیت كنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما تلاش می‌كنیم تا آن عشق و محبت را در ذات بچه‌ها نهادینه كنیم و در این صورت در زندگی خود موفق خواهند بود و بسیار خوب می‌توانند با اطرافیان ارتباط برقرار كنند و بر اساس آن می‌توانند آینده خوبی برای كشور بسازند.
یاربیگی به فعالیت تنها مدرسه مقطع ابتدایی وزارت دفاع در استان فارس اشاره كرد و گفت: مدرسه شهدای صاایران با محوریت مباحث فرهنگی در سال تحصیلی 97-96 برنامه‌هایی را در دستور كار خود قرار داده است كه در آن طرح‌های قرآنی و فرهنگی با رویكرد آشنایی فرزندان با آموزه‌های قرآن به شكل كاربردی اجرا می‌شوند.
ارشد عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع در استان فارس اظهار كرد: در این راستا ما از اساتید و مربیان بسیار خوبی بهره برده و رویكرد روحانی محور در مدرسه اتخاذ كردیم كه تمام وقت در مدرسه حضور دارند و در مباحث مشاوره‌ای، نماز جماعت و قصه‌های قرآنی را به صورت كاربردی برای دانش‌آموزان بیان می‌كنند.
وی با بیان اینكه خیلی مهم است كه بچه‌ها قرآن را به عینه لمس كنند و در زندگی بر اساس قرآن بیندیشند و فكر كرده و عمل كنند، گفت: همچنین بسیار مهم است كه بچه‌ها مسئولیت‌های اجتماعی خود را یاد بگیرند؛ اینكه چه ارتباطی باید با جامعه برقرار كنند، نسبت به شهر خود چه وظیفه‌ای دارند.

 رویكرد آموزش و پرورش تبیین عشق و محبت به دانش‌آموزان باشد
یاربیگی با تأكید بر اینكه در این زمینه رویكرد آموزش و پرورش باید بر مصداق تبیین عشق و محبت نسبت به خدا، اهل بیت(ع)، كشور، والدین و غیره باشد، گفت: اگر بتوانیم این مسئله را برای فرزندان خود جا بندازیم مسلماً بسیاری از معضلات ما در درازمدت حل خواهد شد.

برای داشتن شهر اخلاق‌مدار از دوران كودكی آموزش‌ها را شروع كنیم
ابراهیم گشتاسبی‌راد، معاون فرهنگی شهرداری شیراز نیز در حاشیه بازدید از طرح فرزانگان مدرسه شهدای صاایران گفت: یكی از جوامع هدف ما برای اینكه بتوانیم فرهنگ شهروندی را در جامعه گسترش دهیم و شهری اخلاق‌مدار داشته باشیم، این است كه یكسری آموزش‌ها را برای فرزندان خود از همان دوران كودكی ارائه دهیم.
وی با اشاره به طرح فرزانگان گفت: طرح فرزانگان طرحی است كه آموزش‌های شهروندی را به دانش‌آموزان می‌دهد تا این‌ها در همین كودكی بتوانند راهنمای بزرگترهای خودشان هم باشند لذا امیدواریم با تداوم این حركت بتوانیم یك جامعه خوب شهری در آینده داشته باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي آموزش و پرورش عشق و محبت وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شیدایی عصر امروز در شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان درگزین گفت: کار عظیم و رسالت فرهنگیان در راستای آموزش و تربیت آینده سازان در تراز انقلاب اسلامی، بسیار مهم و پیچیده است.

شیدایی افزود: ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود که با اجرای برنامه‌های مهم طبق سند تحول در راستای برنامه‌های مدارس، به طور حتم دانش آموزانی قوی و توانمند برای پیشبرد اهدافی در تمامی زمینه‌های آموزشی و پرورشی آماده می‌کند.

وی گفت: حضور بانشاط همکاران نشان از فعالیت بالا و تعهد به عمل در حوزه تعلیم و تربیت است و این امر نوید بخش آینده‌ای روشن و کارآمد خواهد بود.

کد خبر 6088191

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند