Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@17:38:26 GMT

برگزاری نشست فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در خوستان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۸۴۱۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، فرمانده لشکر 92 زرهی خوزستان گفت : رزمندگان  در هشت سال دفاع قدس با ایمان راسخ و تاکتیک های نوین بر دشمن بعثی پیروز شدند.
امیر سید باقر صادقی افزود : همین ایمان و روحیه بود که خرمشهر دوباره به آغوش میهن اسلامی بازگشت.
وی با اشاره به ویژه برنامه های نیروهای مسلح در سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر ادامه داد : دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا،حضور راویان دفاع مقدس در گلزارشهدا برای روایت روزهای آزاد سازی خرمشهر، دریافت مقالات از نظامیان ارتشی در موضوع عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر،جشن بزرگ آزاد سازی خرمشهر  با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از جمله این برنامه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین  نمایندگان ارگان های نظامی خوزستان به ارائه نظر و پیشنهادات خود در جهت تاثیر گذاری هر چه بهتر برنامه های روز سوم خرداد پرداختند.

دانلود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان اهواز حماسه سوم خرداد نشست فرماندهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر

مسعود خواست خدایی فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای اداری این شهرستان هدف از برگزاری این نشست در یادمان شهدای شلمچه را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای ایران اسلامی عنوان کرد

امام جمعه خرمشهر هم گفت: مدد گرفتن از شهدا باعث سربلندی خواهد شد و ما بعنوان مسول نیاز زیادی به این امر داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور را طرحی مطلوب و لازم عنوان و ابراز امیدواری کرد این طرح نیز در خرمشهر به خوبی اجرا شود.

سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر هم ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عملیات غرور آفرین وعده صادق اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری سپاه را بعنوان سازمان ضد تروریستی جهان توصیف کرده اند.

رئیس اداره برق خرمشهر هم از مشترکین خانگی و صنعتی خواست برای جلوگیری از قطعی برق در تابستان پیش رو، مصرف بهینه برق را مد نظر داشته باشند و گفت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایداری برق خرمشهر در نظر گرفته شده که توانستیم ۹۰ درصد این اعتبار را جذب کنیم.

ناصری افزود: سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکین کم مصرف در خرمشهر داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • (تصاویر) دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند