Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: برنامه عملیاتی توسعه پایدار اقتصاد شهرستان خنداب تا دو ماه آینده تهیه و به وزارت کشور ارسال شود. ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در نشست اقتصاد روستایی شهرستان خنداب با اشاره به این که اگر هر استان بر روی یک شهرستان محروم متمرکز شود بسیار خوب بوده و می‌تواند جزو اسناد کلی توسعه کشور باشد، اظهار داشت: برنامه عملیاتی توسعه پایدار اقتصاد شهرستان خنداب در دو ماه آینده تهیه و بعد از تکمیل شدن به وزارت کشور ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که شاخص‌های محرومیت در شهرستان خنداب نسبت به مابقی شهرستان‌ها بالاتر است، گفت: وزارت کشور در هر استان، یک شهرستان محروم را برای بهره‌گیری از شاخص‌های متوازن درراستای ارتقای معیشت سطح زندگی مردم درنظر گرفته که مستلزم است برنامه راهبردی عملیاتی در این زمینه فراهم شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: با توجه به این که شروع این برنامه در سال 97 است، اعتبارات خاصی درراستای انجام این برنامه نداریم و لازم است که دستگاه‌های عضو کارگروه توسعه اقتصاد روستایی و مناطق محروم از اعتبارات ملی وزارت مربوط به حوزه خود استفاده کنند.

آقازاده ادامه داد:  اولویت برنامه تدوین راهبردی عملیاتی، تهیه سند است و باید سازمان برنامه و بودجه استان، تمام اسناد بالادستی را که دراختیار دارد مورد استفاده قرار دهد، به طور مسلم دولت در زمینه  تامین مالی این برنامه تدابیری ویژه‌ای اندیشیده است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: تهیه برنامه عملیاتی توسعه پایدار اقتصاد شهرستان خنداب تا دو ماه آینده انجام و به وزارت کشور ارسال شود، که اگر این برنامه تصویب شود می‌توانیم در توسعه شهرستان خنداب اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران

دریافت 56 MB کد خبر 6093392

دیگر خبرها

  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست