Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:41:55 GMT

رشته پودمانی تاکسیرانی در کیش راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۸۵۶۲

رشته پودمانی تاکسیرانی در کیش راه اندازی شد

کیش - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از راه اندازی رشته پودمانی تاکسیرانی از مهر ماه سال جاری در دانشگاه علمی و کاربردی کیش خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، سعید پورعلی سه شنبه شب در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه کیش افزود: ارتقاء سطح اطلاعات و معلومات رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی کیش متناسب با اهداف کلان و توسعه محور این جزیره امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر این اساس با راه اندازی رشته پودمانی تاکسی رانی در دانشگاه علمی و کاربردی جزیره کیش به دنبال آموزش و ارتقا سطح آگاهی فعالان حمل و نقل عمومی به عنوان افراد مستقیم در ارتباط با گردشگران هستیم.
وی افزود: مسئولیت بزرگی بر دوش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی قرار دارد و سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال تامین منافع این قشر است.
پورعلی لزوم ایجاد درآمد های جدید برای رانندگان تاکسی و مینی بوس را عامل کسب آرامش و انگیزه بیشتر و بهتر این حوزه دانست و اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی کیش یکی از مهمترین بخش هایی است که کیش را تبدیل به بهشت خانواده ها و گردشگران می کند.
دبیر شورای ترافیک کیش با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی کیش، چشم و چراغ هدف گردشگری جزیره است، افزود: رانندگان این حوزه، نمایندگان جزیره هستند و کیفیت خدمات رسانی ، اخلاق حرفه ای و راهنمایی مناسب و صحیح گردشگران توسط آنان می تواند عاملی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.
سهولت دسترسی به مسئولان ، هم اندیشی های مستمر منطقه با مسئولان و فعالان این حوزه ، متکی بودن به اخلاق حرفه ای و رعایت قوانین و الگو سازی برای سرزمین اصلی از دیگر مواردی بود که دکتر پورعلی در این مراسم به آنها اشاره کرد.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش نیز درباره اهمیت جایگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در جزیره کیش، گفت: این حوزه تاثیر مستقیمی بر رونق گردشگری، گردش مالی و وضعیت اقتصادی جزیره دارد زیرا گردشگران از بدو ورود تا هنگام خروج از جزیره از خدمات رسانی این حوزه بهره مند می شوند.
محمد رضا محمدی افزود: اخلاق حرفه ای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش عامل مهمی در بهبود اخلاق عمومی و ارتقاء فرهنگی جزیره است.
همچنین در این مراسم رئیس پلیس راهور کیش نیز رعایت بیشتر مقررات و قوانین را عامل مهمی در کاهش تصادفات خواند .
افزایش مدت زمان مجاز عمر خودرو، ایجاد اتحادیه برای رانندگان، ایجاد تعاونی برای تهیه و تامین وسایل و تجهیزات خودرو با قیمت مناسب و افزایش مدت زمات تمدید دفترچه های رانندگان از مواردی بود که از سوی تعدادی از رانندگان حاضر در این جلسه مطرح شد.
در پایان این مراسم از علی علی نژاد ، مرتضی یحیایی و بهروز عبدالکریمی به عنوان رانندگان برتر اردیبهشت ماه 97 ، تقدیر شد.
6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمل و نقل عمومي تاكسيراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند