Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:33:00 GMT

فتح خرمشهر نماد قدرت ملی است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۹۱۲۴

فتح خرمشهر نماد قدرت ملی است

تهران - ایرنا - ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر آورده است: فتح خرمشهر، نماد وحدت، قدرت ملی، پایداری و عدم پذیرش هرگونه تجاوز از سوی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در ابتدای این بیانیه که روز چهارشنبه به مناسبت سوم خرداد، صادر شده آمده است: مردم ایران با بهره ‌گیری از تجربیات دوران دفاع مقدس و مقاطع پر فراز و فرود گذشته آماده‌تر از هر زمان دیگری توطئه‌های اقتصادی و سیاسی دشمنان را خنثی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه اضافه شده است: فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام، پس از 19 ماه اشغال، نماد وحدت، قدرت ملی، پایداری و عدم پذیرش هرگونه تجاوز از سوی ملت بزرگ ایران اسلامی است. حماسه عظیمی که با پشتیبانی مردم از رزمندگان اسلام، ایمان، اعتقاد و غیرت دلیر مردان ایران اسلامی و از همه مهمتر وحدت و همدلی نیروهای شرکت کننده در آن اعم از ارتش، سپاه و بسیج مردمی به دست آمد.
در ادامه این بیانیه آمده است: سوم خرداد 1361 یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود. در این روز عظیم، شهر خون و قیام پس از 19 ماه، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام آزاد شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز در آمد.
خرمشهر سوم خرداد 61 پس از 19 ماه اشغال در عملیات بیت المقدس آزاد شد.
اجتمام*7029 *1569

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آجا بيانيه سالروز آزادسازي خرمشهر توطئه هاي دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در نشست شورای این دانشگاه که با حضور رؤسای واحد‌ها، مراکز دانشگاهی و اعضا شورای تخصصی این استان برگزار شد با تأکید بر پاسخگویی سپاه اسلام به رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: سپاه اسلام در یک نمایش اقتدارگرایانه و انقلابی، گوشه کوچکی از قدرت نظامی خود را به نمایش گذاشت و چنان هیمنه پوشالی دشمن را در هم شکست که ذلت را تمام‌قد پذیرفت و اعتراف به شکست کرد.

وی افزود: آغاز سال نو و تلاقی بهار قرآن و بهار طبیعت، نشان از قدرت لایزال الهی در انسجام بخشیدن به جهان هستی دارد و چه زیبا بود که در این سال جدید، جواب ددمنشی جنایتکاران صهیونیست مانند همیشه با قدرت و اقتدار داده شد و این نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی به‌عنوان قدرت اول منطقه می‌تواند دشمن را در همه عرصه‌ها به ذلت و خواری بکشاند.

این مقام مسئول با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین اشغالی عنوان کرد: همه کشور‌های به ظاهر طرفدار حقوق بشر، چشم خود را روی این جنایت‌ها بسته‌اند و هیچ تصمیم قاطعی در این حوزه برای پایان دادن به این حمله‌های وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی توسط سازمان‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر گرفته نمی‌شود.

رنجبر تأکید کرد: ایران اسلامی با عملیات«وعده صادق» نشان داد که اگر کشور‌های ابرقدرت پشتیبان این رژیم منحوس نباشند، این رژیم بیش از یک روز نمی‌تواند دوام بیاورد و در حمله موشکی و پهپادی نیروی‌های سپاه اسلام، آشکار شد که کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا و فرانسه چگونه در حفظ این رژیم پلید متحدند و از جان‌ودل برای حمایت و حراست از آن مایه می‌گذارند.

وی نقش دانشگاه‌ها را در تربیت نیروی انسانی مهم خواند و گفت: دانشگاه‌ها باید نیروی ماهر، کاردان و کارآزموده تحویل اجتماع دهند تا چرخ صنعت به‌واسطه همکاری دوجانبه و ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه سرعت بیشتری بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بیان کرد:‌ همه رؤسای دانشگاه‌ها به وظیفه رشد، توسعه و بالندگی کشور توجه ویژه داشته،‌ برنامه‌های خود را منطبق بر سند توسعه و تعالی دانشگاه به پیش ببرند در ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه بیش‌ازپیش کوشا باشند و تحقق شعار سال را به‌عنوان فصل الخطاب رشد و تعالی دانشگاه‌ها مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام
  • عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است