Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ محمد صفری افزود: درپی درگیری در چهار سال پیش و ادامه رسیدگی پرونده در دادسرا در روز چهارشنبه، یکی از طرفین پرونده با یک قبضه اسلحه شکاری برای تسویه حساب شخصی در مقابل دادسرا اقدام به تیراندازی، به طرف دیگر پرونده کرد.
وی افزود: پس از تیراندازی، تیم های عملیاتی پلیس به سرعت وارد عمل شده و پنج نفر از عاملان اصلی تیراندازی را شناسایی و در محل حادثه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در این تیراندازی یک خانم دچار صدمه شد، گفت: یک قبضه اسلحه شکاری در این رابطه از متهمان کشف و ضبط شد.
درگیری مسلحانه مقابل دادگاه انقلاب اهواز واقع در منطقه کیانپارس، برای دقایقی موجب رعب و وحشت در میان مردم شد.
این حادثه به دنبال درگیری دو خانواده قاتل و مقتول رخ داده که با حضور به موقع پلیس خاتمه یافت و ضاربان در محل دستگیر شدند.
گفتنی است در این حادثه یک زن دچار مصدومیت شد.
 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دادسرا تیراندازی کشف و ضبط انقلاب خانواده تیراندازی دادگاه پارس دستگیری پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان نزاع مسلحانه در لامرد دستگیر شدند

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی لامرد گفت: ۴ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی که با تیراندازی باعث مجروح شدن مادر و دختری ۴۰ و ۱۰ ساله شده بودند دستگیر و روانه دادسرا شدند.

محسن لشکری امروز، ۲۶ اسفندماه با اعلام  این خبر گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای بخش اشکنان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیقات از اهالی محل مطلع شدند که ۵ نفر به دلیل اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر و اقدام به تیراندازی کرده‌اند و در این خصوص مادر و دختری ۴۰ و ۱۰ ساله که درون کوچه در حال تردد بوده‌اند مجروح شده‌اند.

فرمانده انتظامی لامرد ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و در کمتر از ۶ ساعت موفق شدند در این خصوص ۴ نفر را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

لشکری با اشاره به اینکه مجروحان به بیمارستان منتقل و حال مزاجی آنان رضایت بخش است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش پرونده‌های کلاهبرداری در کرمان
  • افزایش ۲۱ درصدی پرونده‌های کلاهبرداری در کرمان نسبت به سال گذشته
  • تراژدی دیروز حلبچه و امروزِ غزه سند شرمساری عاملان آن در دادگاه تاریخ خواهد بود
  • حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
  • عاملان درگیری با بازیکنان تیم تراکتور به دستگاه قضایی معرفی شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در فیروزآباد و سنگ‌پرانی در فسا
  • عاملان نزاع مسلحانه در لامرد دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • دستگیری کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان
  • صدور حکم قطعی پرونده فوت کارگران معدن طزره دامغان | حکم کارفرما چیست؟