Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: وجود ۶۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان علاوه بر افزایش تراکم جمعیت کیفری باعث صرف هزینه‌های زیاد جهت نگهداری آنان می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، اسماعیل جمیاری در استمرار جلسات با مسؤلین دستگاههای مختلف، در نشست با مدیرعامل شهرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: با توجه به موقعیت فعلی زندان گچساران و اینکه در وسط شهر و در مجاورت شرکت نفت واقع شده انتقال زندان گچساران به خارج از شهر در دستور کار سازمان زندانها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در صورت تامین اعتبار جهت ساخت و همچنین فروش زندان فعلی این امکان انجام خواهد گرفت.

 مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اولویت واگذاری زندان فعلی بواسطه همجواری با شرکت نفت بوده و چنانچه این شرکت اعلام آمادگی بکند ما با هماهنگی و اخذ مجوز این کار را پیگیری خواهیم کرد.

جمیاری عنوان کرد: وجود ۶۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان علاوه بر افزایش تراکم جمعیت کیفری باعث صرف هزینه های زیاد جهت نگهداری آنان می شود.

وی گفت: ضمن اینکه پیامدهای زیادی متوجه خانه و خانواده این افراد و نهایتا بلاتکلیفی طلبکاران خواهد شد.

مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت و کمک خیرین و استفاده از منابع ستاد مرکزی دیه و دیگر کمکهای جذب شده در سال گذشته ۲۱۴ نفر زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بیش از ۳ میلیارد تومان از زندانهای استان آزاد و به کانون خانواده و جامعه برگشته‌اند.

جمیاری بیان کرد: شرط کاهش زندانیان و محکومین مالی همت و مشارکت عمومی و کمکهای خیر خواهانه مردم نوع دوست و مهربان استان به خصوص همکاری و همراهی اشخاص حقیقی و حقوقی است.

وی افزود: امید می رود تا با کمک به آزادسازی زندانیان بدهکار نیازمند از دامنه آسیب ها، تهدیدات و پیامدهای منفی این موضوع جلوگیری شود.

مدیر عامل شر کت نفت گچساران نیز در این جلسه نسبت به موضوع جابجایی زندان به خارج از شهر گفت: هر چند در بحث خرید زندان علاوه بر مشکلات اعتباری، مجوزی نداریم ولیکن چنانچه این موضوع در سطح سازمان زندانها و وزارت نفت پیگیری شود، مشکلات فرا روی زندان و شهر گچساران کاهش می یابد.

هوشنگ صیدالی اضافه کرد: خوشبختانه سال گذشته با تشریک مساعی کارکنان خیر و نیکوکاران این شرکت در جشن گلریزان ستاد دیه شرکت کردیم و مجددا اگر توفیقی حاصل شد، امسال نیز همکاران عزیز در این همایش خیرخواهانه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کوثر گچساران سرریز کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرریز کردن سد کوثر گچساران به دنبال بارش های سیل آسا خبر داد.

سید علی احمدزاده روز سه‌شنبه هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ در بازدید از سد شاه قاسم یاسوج در خصوص وضعیت سدهای استان پس از بارش‌های اخیر گفت: ظرفیت سد شاه قاسم ۱۰ میلیون مترمکعب است و ۹ میلیون مترمکعب قابل بهره‌برداری است که تاکنون ۶.۵ میلیون مترمکعب آب وارد این سد شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیش‌بینی می‌شود با بارندگی‌هایی که در آینده پیش‌بینی شده است سد شاه قاسم تا اوایل اردیبهشت امسال پر شود.

وی به وضعیت سد کوثر اشاره و عنوان کرد: ظرفیت سد کوثر ۵۰۸ میلیون مترمکعب است که این سد کاملا پر شد و سد سرریز کرد که تونل‌های تخلیه آب باز و حجمی از آب در حال تخلیه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ظرفیت سد چم شیر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب است که در مقطعی رها سازی آب برای کشاورزان انجام شد و ذخیره آب به ۳۵۰ میلیون مترمکعب کاهش یافت.
وی بیان کرد: در حال حاضر ذخیره آب این سد به ۵۶۵ میلیون مترمکعب رسید و امیدواریم با بارش‌های خوبی که پیش‌بینی شده ذخیره سد به بیش از ۸۵۰ میلیون مترمکعب افزایش یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احمدزاده با اشاره به بارش‌های خوب یک هفته اخیر در استان بیان کرد:  پروژه‌های آبخیزداری به خصوص در دشت امامزاده جعفر سرریز کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته