Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - مهر نوشت: فرمانده انتظامی اهواز گفت: امروز یک نفر با استفاده از اسلحه شکاری، فردی را مقابل دادگاه در اهواز زخمی کرد.

سرهنگ صفری اظهار کرد: خرداد ماه سال گذشته یک فقره قتل در روستای اسماعیلیه شهرستان کارون رخ داد و امروز قرار بود دادگاه آنها با حضور طرفین (خانواده مقتول و قاتل) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز اما یک نفر از خانواده مقتول دست به اسلحه برده و به سمت خانواده قاتل تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به مصدومیت یک نفر در این درگیری گفت: حال عمومی مصدوم خوب و در بیمارستان بستری است.

سرهنگ صفری عنوان کرد: با عنایت به حضور به موقع عوامل انتظامی، رئیس کلانتری ۱۴ و معاون عملیات فرماندهی انتظامی اهواز با همکاری عوامل انتظامی مستقر در دادگستری ۶ نفر از منازعان دستگیر شدند.

وی در پایان با اشاره به شکاری بودن اسلحه ها بیان کرد: اسلحه منازعان کشف و تحویل مرجع قضایی شد.

۴۲۲۳۷

کلید واژه‌ها : قتل - تیراندازی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قتل تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش مأموران کلانتری دولت‌آباد طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال‌ آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.

 وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و 3 فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

نجات کودک 4 ساله در گروگان‌گیری مسلحانه

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک بهبهان دستگیر شد
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • جزئیات حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش