Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@22:16:07 GMT

◄ نواقص آزادراه خرم‌آباد- پل زال ارائه شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۹۹۹۶

◄ نواقص آزادراه خرم‌آباد- پل زال ارائه شود

تین‌نیوز | 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به ضعف آماری در کشور اشاره کرد و گفت:  پلیس‌راه، راهداری و نماینده آزادراه لیستی از تمام نواقص آزادراه را تهیه کنند.

به گزارش تین‌نیوز، احمد مرادپور در کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت: اینکه آزادراه در امر توسعه کشور تاثیردارد برکسی پوشیده نیست و چنانچه استانداردهای لازم در آن رعایت شده باشد قطعاً تلفات کمتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: آزادراه خرم‌آباد- پل زال مشکلات زیادی دارد و مجتمع‌های بین‌راهی ندارد، تونل‌های آن مشکل تهویه و روشنایی دارند و هرزچندگاهی شاهد ریزش کوه در کنار آن هستیم و این امر منجر به مسدود شدن مسیر می‌شود.

مرادپور افزود: باید پلیس‌راه، راهداری و نماینده آزادراه لیستی از تمام نواقص آزادراه را تهیه کنند تا در کمیته فنی بررسی شود.

او  به‌ضرورت ایجاد  پایگاه امداد هلال‌احمر و محلی برای فرود بالگرد امدادرسان در این آزادراه اشاره کرد و گفت: اینکه گفته می‌شود ۲۵ تا ۳۰ درصد عوارض دریافتی آزادراه هزینه ایمنی آن می‌شود جای سؤال دارد چراکه این آزادراه تازه راه‌اندازی شده، چرا باید این‌قدر هزینه صرف ایمنی آن شود؟

او خواستار اعمال تخفیف عوارض خودروها در آزادراه شد و گفت:  نیازی نیست اتوبوس‌های دورود از جاده ازنا شازند تردد کنند.

مرادپور در مورد وضعیت کمربندی خرم‌آباد گفت: این پروژه سال‌های سال است که افتتاح‌شده اما هنوز مشکل زیرگذر روبروی ناحیه صنعتی را شاهدیم.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار به نامناسب بودن پایانه برون‌استانی خرم‌آباد تأکید کرد و گفت: به تعاونی‌ها پیشنهاد دادیم زمینی در اختیارشان قرار می‌دهیم تا پایانه بسازند.

او تأکید کرد: راه‌های ورودی و خروجی پایانه از عمده‌ترین مشکلات است و باید تغییراتی در جدول‌ها و دوربرگردان‌ها انجام و زیرساخت‌هایی نظیر اینترنت تأمین شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایمنی راه راه های لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • (ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد