Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان لبنان پس از انتخاب خود به عنوان رئیس پارلمان برای ششمین بار اعلام کرد، حمایت از قانون اساسی در اولویت پارلمان خواهد بود.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از سایت النشره نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان پس از انتخاب خود به عنوان ریاست این نهاد برای ششمین دوره، ضمن قدردانی از نمایندگان به خاطر انتخاب او و از ملت لبنان به خاطر شرکت در انتخابات، گفت، رقابت انتخاباتی در این کشور به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بری تصریح کرد: تروریسم در مرزهای شرقی و شمالی لبنان جامعه را مورد هدف قرار داد و ما در دفاع از ملت در کنار ارتش بودیم و علاوه بر آن در سال‌های گذشته ریاست دو پارلمان عربی و اسلامی را نیز بر عهده داشتیم.

رئیس پارلمان لبنان ادامه داد: پارلمان باید قانون تمرکززدایی اداری، قانون هیئت عمومی مبارزه با تروریسم را تصویب و قوانین لازم را صادر کند.

وی گفت، دغدغه اصلی پارلمان این است که از قانون اساسی و تبصره‌های مطرح شده در مقدمه آن درباره ساختار همزیستی مسالمت‌آمیز دفاع کرده و با بررسی لایحه مربوط به اسکان و طرح‌های سیاسی در مقابل کمک‌های مالی یا معاملات سیاسی مخالفت کند.

بری همچنین در پایان جلسه گفت که به کاخ بعبدا خواهد رفت تا با میشل عون رئیس‌جمهوری لبنان ملاقات کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار تحرکی جهانی برای حمایت از اسرای فلسطینی در زندان‌ های رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که آزادی اسرا در راس اولویت‌های نبرد طوفان الاقصی قرار دارد.

این جنبش در بیانیه‌ای به مناسبت روز اسیر فلسطین تاکید کرد که امسال روز اسیر فلسطین در حالی فرا رسیده که ملت و مقاومت قهرمان فلسطین بیش از ۶ ماه است که برای دفاع از سرزمین، اصول و مقدسات فلسطین و برای حمایت از قدس، اسرا و مسجد الاقصی وارد نبرد طوفان الاقصی شده‌اند.

حماس بیان کرد که آزادی اسرای فلسطینی در راس اولویت‌های نبرد طوفان الاقصی قرار داشت و دارد و این جنبش از هیچ تلاشی برای آزادی آن‌ها دریغ نخواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید که جنایات دشمن در حق اسرا هرگز نمی‌تواند عزم و اراده آنان را تضعیف کند.

حماس مسئولیت جان و سلامت هزاران اسیر فلسطینی را متوجه دولت اشغالگر صهیونیستی دانست و عموم ملت فلسطین و جریان‌ها و گروه‌های ملی و اسلامی آن را به همبستگی همه جانبه با اسرا و حمایت از آنان با همه ابزارهای ممکن فراخواند.

حماس امت اسلامی و عربی، آزادگان جهان و نهادهای حقوقی و بین‌المللی را نیز به راه‌اندازی کمپینی جهانی برای حمایت از اسرا و برملا ساختن جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه آنان فراخواند.

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه آمریکا: اولویت ما کاهش تنش در منطقه است
  • قانون اساسی برخاسته از نماز + فیلم
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • شورای عالی امنیت ملی در جایگاه تراز
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان