Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه قاچاقچی 70رأس دام در دام پلیس گرفتار شد، گفت: همچنین سارق سیم برق و کشف چهار فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با رودآور؛ گفت: با تلاش نیروی های انتظامی شهرستان تویسرکان سارقی حرفه ای و سابقه دار در تویسرکان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: کیسه ای حاوی بیش از ۱۰ کیلوگرم سیم برق از سارق دستگیر شده، کشف و ضبط شد که او روکش آن را سوزانده بود.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه همچنین در بازرسی از وسایل متهم مشخص شد تعدادی وسایل برای شکستن شیشه اتومبیل هم همراه دارد، افزود: بدین ترتیب در ادامه تحقیقات تکمیلی این متهم به سه فقره سرقت داخل خودرو هم اعتراف کرد.

معصومی تصریح کرد: در نهایت پرونده مرتبط با متهم تشکیل و به همراه او برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

قاچاقچی 70رأس دام در دام پلیس

وی در ادامه با اعلام اینکه  70 رأس گوسفند قاچاق هم به تازگی کشف و ضبط شد، عنوان کرد: برنامه ها و طرح های مبارزه با قاچاق کالا جزء اولویت های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی تویسرکان در تشریح کشف این کالای قاچاق، افزود: پس از مشکوک شدن نیروی انتظامی شهرستان در یک ایست و بازرسی در پاسگاه دومنظوره تویسرکان ـ کنگاور به یک دستگاه کامیون و اعلام به توقف خودرو، بازرسی های لازم انجام می شود و در نهایت 70 رأس گوسفند بدون مجوز آن هم به ارزش 70 میلیون تومان دامپزشکی کشف و ضبط شد.

زنگنه

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که با دست‌برد به ۳۴ منزل در شهرستان نجف آباد ۳۰ میلیارد ریال از اموال این منازل را به سرقت برده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان نجف آباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، رد پای سارق حرفه‌ای را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان نجف‌آباد حین گشت‌زنی در محیط جغرافیایی سرقت‌ها، سارق را همراه با نردبانی که در دست داشت و در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بود رؤیت و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیان با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از متهم گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۳۴ فقره سرقت منزل با ارزش اموال ۳۰ میلیارد ریال و فروش اموال مسروقه با دو مالخر اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: با شناسایی مالخران طی عملیات‌هایی جداگانه هر دو نفر آن‌ها دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به همراه سارق برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 737398

دیگر خبرها

  • عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • از قرص‌های غیرمجازی که به کشور‌های عربی نرسید تا توقیف گازوئیل قاچاق
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار