Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@05:04:26 GMT

تعرفه برخي خدمات ارتباطي کم شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۰۸۵۵

تعرفه برخي خدمات ارتباطي کم شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون راهبردي و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زيرساخت ايران اعلام کرد: تعرفه خدمات «هم مکاني»* در مرکزهاي استاني کاهش يافت و براي اجرا ابلاغ شد.

به گزارش ايرنا، خدمات هم مکاني خدماتي امن، کارآمد و پيشرفته براي شرکت ها، سازمان ها، نهادها، شرکت هاي ارائه دهنده خدمات ميزباني وب و به طور کلي صاحبان سرورهاي اختصاصي است که به داشتن فضايي امن، استاندارد و پايدار با شبکه اي قدرتمند و سريع براي نگهداري سرورهاي خود تمايل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون راهبردي و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زيرساخت ايران امروز (چهارشنبه) خبر داد: تعرفه خدمات هم مکاني به روز رساني شد و تعرفه ارائه اين خدمات در مراکز ارتباطي استان ها در مقايسه با تهران 25 تا 38 درصد براي هر «راک» کاهش يافت.
راک محفظه اي است که سرور يا تجهيزات شبکه مثل سوييچ، روتر و مودم در آن قرار مي گيرد.
به گزارش شرکت ارتباطات زيرساخت، «نرگس طاهري» يادآوري کرد: پيش از اين تعرفه هر راک کامل شرکت ارتباطات زيرساخت در مراکز ارتباطي اين شرکت در همه شهرها به طور يکسان 80 ميليون ريال محاسبه مي شد.
وي افزود: در مصوبه جديد اين تعرفه براي مراکز ارتباطي شرکت در شهرهاي شيراز، اصفهان، تبريز، مشهد، بومهن و اهواز 60 ميليون ريال و براي ساير مراکز ارتباطي شرکت 50 ميليون ريال شده است.
طاهري ادامه داد: اين کاهش تعرفه براي بهره برداري بهينه از سرمايه گذاري هاي شرکت ارتباطات زيرساخت و تمرکززدايي خدمات ارتباطي و فناوري اطلاعات از مراکز اصلي ارتباطي تهران بزرگ صورت گرفته است تا افزون بر تامين رضايت مشتريان، زمينه گسترش بازار ارتباطات و فناوري اطلاعات و توسعه کسب و کارهاي نوين در سراسر کشور فراهم شود.
«خدمات هم مکاني در 2 سال گذشته براي ارايه خدمات ارتباطي و ارايه تسهيلات فني براي اتصال مشتريان و اپراتورها به شبکه زيرساخت فراهم شده است».
...............................
*Colocation
اقتصام*2078*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی شهرستان ۳۰ درصد افزایش یافته گفت: اائه خدمات داندانپزشکی مانند معاینات، ترمیم سطحی دندان و کشیدن در مراکز جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان به جز ویزیت رایگان جهت جمعیت گروه هدف (کودکان زیر ۶ سال – کودکان ۶-۱۲سال – خانم‌های باردار) با تعرفه دولتی جهت سایرین انجام می‌شود.


حسن ذبیحی با اشاره به اجرای طرح ملی غربالگری دیابت و فشارخون در این شهرستان افزود: با تلاش کارکنان بهداشت تاکنون ۸۴ درصد جمعیت شهرستان اردستان خطرسنجی شدند که بیش از ۱۶ درصد جمعیت شهرستان اردستان که حدود ۳۹۵۹ نفر می‌شوند، مبتلا به دیابت و تقریبا ۳۰ درصد جمعیت که حدود ۶۹۳۸ نفر می‌شوند، دچار فشارخون هستند.


وی اردستان عامل مرگ و میر در شهرستان اردستان را بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: به طور کلی فشار خون، مصرف دخانیات، کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن و مصرف چربی‌های مضر مهم‌ترین علت بروز این بیماری است.

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی