Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، باتوجه به اعتصاب کامیون داران و تریلر‌های حمل سوخت در فارس از شب گذشته کمبود سوخت باعث تعطیلی برخی از جایگاه‌های سوخت شده است.

در برخی دیگر از جایگاه ها هم با توجه به شلوغی ، صف‌های طولانی در مقابل آن ها بوجود آمده است.

برخی از رانندگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مهم‌ترین دلیل اعتصاب خود را کمبود هزینه‌ حمل و نقل، افزایش هزینه‌های قطعات خودرو، افزایش بیمه شخص ثالث خودرو و حق بیمه رانندگان و افزایش قیمت لاستیک بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بنی کریمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: تا دو ساعت دیگر در شیراز و شهر‌های اطراف جایگاه بدون سوخت نخواهیم داشت.
 وی افزود: از ساعت ۱۱ سوخت رسانی از سر گرفته شده است و تا کنون ۳۰ تانکر بارگیری شده و ۵۰ تانکر دیگر هم در حال بارگیری هستند.
وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم از پیش اندیشیده شده بود و در روز ۳۱ اردیبهشت معادل دو برابر نیاز جایگاه‌های سوخت شیراز توزیع و ذخیره سازی صورت گرفت .
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ادامه داد: مطالبات صنفی رانندگان نیز با حضور مسئولان استانی و نمایندگان رانندگان، پیگیری شد.
بنی کریمی از مردم هم خواست به مطالب بی پایه اساس مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و به اندازه نیاز سوخت خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما کامیون سوخت اعتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید

فضل الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: با ثبت شش هزار و ۴۵۲ پروانه کسب الکترونیکی در سامانه ملی مجوز‌ها در جایگاه ششم کشور ایستاد.

وی افزود: هم اکنون ۴۵ هزار و ۴۵۵ کاسب استان دارای پروانه کسب کاغذی هستند که از این مجموع ۱۵ درصد با ثبت نام در سامانه ملی مجوز‌ها موفق به دریافت پروانه صنفی الکترونیکی شده اند.

رحمتی اضافه کرد: اصناف و سایر فعالان اقتصادی باید هرچه زودتر مجوز‌های کاغذی خود را الکترونیکی کنید.

بیشتر بخوانید

تعیین تکلیف ۱۸ هزار پروانه صنفی منقضی شده

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی اعم از صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی؛ براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، مجوز‌های کاغذی خود را باید تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الکترونیکی کنند.

مدیرکل صمت استان افزود: از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی بدون مجوز محسوب می‌شود. 

رحمتی اظهار کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس mojavez.ir و با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره مجوز، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار‌ها qr.mojavez.ir قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • (عکس) بدترین ترافیک تاریخ در چین،؛ ۱۰۰ کیلومتری که بازشدنش ۱۲ روز طول کشید!
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید
  • معرفی ۴۴ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان به دستگاه قضایی
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • ◄ رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان