Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده ظهر چهارشنبه در جلسه اقتصاد روستایی شهرستان خنداب در اراک، اظهار داشت: طبق تصمیم و برنامه ریزی وزارت کشور مقرر شده در هر استان یک شهرستان به عنوان محدوده اجرای برنامه توسعه پایدار اقتصادی انتخاب شود و این اقدام با هدف رفع محرومیت در مناطق کمتر برخوردار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی افزود: در استان مرکزی شهرستان خنداب به عنوان محدوده اجرای برنامه توسعه پایدار اقتصادی درنظر گرفته شده با این هدف که شرایط معیشت و سطح زندگی در این شهرستان ارتقا یابد و از نظر معیارهای توسعه ای، از توازن برخوردار شود.

آقازاده بیان کرد: در این رابطه سازمان برنامه و بودجه پس از ارزیابی و بررسی شرایط منطقه مورد نظر، برای پیاده سازی و عملیاتی کرده توسعه پایدار در این مناطق راهبردهایی را تعریف می کند.

استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: پس از آن که این مرحله پشت سر گذاشته شد، سپس با تایید طرح و اعلام موافقت وزارت کشور با آن، می توان راهبردهای مذکور را عملیاتی کرد.

وی تصریح کرد: این طرح مولفه های اصلی توسعه پایدار از جمله اشتغالزایی، رونق اقتصادی و ارتقای سطح معیشت و رفاه را در شهرستان های محروم و کم برخوردار دنبال می کند و انتخاب شهرستان خنداب برای اجرای این برنامه کمک شایانی به حل بسیاری از چالش ها و کمبودها خواهد داشت که نیازمند همکاری و تعامل جدی دستگاه های اجرایی است.

در این جلسه همچنین رقیه یادگاری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی عنوان کرد: به منظور پیاده سازی برنامه توسعه پایدار اقتصادی در شهرستان خنداب بایستی تامین اعتبار لازم صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: شهرستان خنداب بیش از ۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که نیاز است در اجرای طرح توسعه پایدار شهرستان، این روستاها مورد توجه قرار گیرند.

کد خبر 4304722

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران مشهد خرم آباد یاسوج اشتغال سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

شاه حسینی معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: بحث ۲ درصد فروش سنگ آهن مرکزی ایران-بافق که توسط امام راحل مصوب شده است، مورد تأکید شورای تأمین استان است و حتما باید ادامه پیدا کند.

او افزود: سهام ترجیحی کارگران سنگ آهن مرکزی مورد تأکید و از مطالبات استان از صندوق بازنشستگی فولاد کشور است. شاه حسینی بیان کرد: قبل از اینکه سهامی در بورس عرضه شود، حق و حقوق کارگران و شهرستان، نحوه ورود به بورس، ۲ درصد و...، در امیدنامه باید موردنظر قرار گیرد.

شاه حسینی ادامه داد: در زمینه طرح‌های توسعه‌ای، تکمیل زنجیره فولاد باید اتفاق بیافتد و استاندار پیگیر تامین خوراک است چراکه این مطالبه برحق کارگران است. معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: در مورد بحث انتقال حساب‌های بانکی شرکت به شهرستان، طبق مصوبه مورد تاکید و پیگیری است و حتما باید انجام شود.

او خاطرنشان کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق جزء مؤثرترین بنگاه‌های اقتصادی منطقه است که همه ما در استان و شهرستان پیگیر هستیم این مجموعه مثل سابق بدرخشد و حقوق آن محقق شود. گفتنی است در این جلسه که در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، معاون امور اقتصادی استانداری یزد، اعضای شورای شهر و شورای کارگری سنگ آهن مرکزی ایران-بافق حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان