Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد حسن بلاغی مبین، مدیر عامل خبرگزاری برنا طی احکام جداگانه ای مهدی تنگ تکابی را به عنوان سرپرست  و حسین نادیان را به عنوان  سردبیر خبرگزاری برنا در استان اصفهان منصوب کرد .

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان برنا خبرگزاری سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شمس آذر: شاید در بازی با استقلال جای صدرنشین عوض شود/ می‌رویم تا کار بزرگی کنیم

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اوج گیری دوباره شمس آذر و دیدار این تیم با صدرنشین لیگ برتر در جمعه این هفته اظهار کرد: خدا را شکر به روز‌های خوب گذشته برگشتیم. متأسفانه برنامه‌ریزی که صورت گرفته بود باعث شد تا از شرایط معمول خارج شویم و نتوانیم بازی‌های همیشگی را ارائه کنیم. امتیازات چند بازی را در لیگ برتر از دست دادیم و در جام حذفی هم برابر سپاهان بازنده شدیم تا از گردونه رقابت‌ها خارج شویم. برای تیم ما که یکسری اشکالات دارد امکان برگزاری مسابقات هر چهار روز یک بار وجود ندارد. دو سه بازیکن خوب هم از دست داده بودیم و نفرات جدید به زمان نیاز داشتند تا با تیم هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: با استراحتی که به واسطه بازی‌های تیم ملی کردیم، به همراه تدابیر کادرفنی به شرایط قبل بازگشتیم. رحمان جعفری و علی‌اصغر اعرابی بازیکنان تأثیرگذاری بودند که در نیم فصل جدا شدند ولی قالب تاکتیکی خود را حفظ کرده بودیم و نفراتی که داشتیم به مرور زمان توانستند جای خالی آنها را پر کنند. در دو بازی گذشته مقابل ذوب‌آهن و فولاد خوزستان توانایی‌های خود را نشان دادیم و موفق به کسب پیروزی‌های ارزشمندی شدیم. برای بازی با استقلال هم انگیزه‌های خاص خود را داریم. بازی حساس و مهمی را با تیم صدرنشین لیگ داریم. نگاه‌ها به تیم ماست و این انتظار وجود دارد که صدرنشین را متوقف کنیم و شاید این اتفاق رخ دهد تا شمس آذر معادلات را در صدر تغییر دهد و جای صدرنشین عوض شود. شمس آذر هستیم و می‌رویم تا یک کار بزرگ دیگر انجام دهیم.

سرپرست تیم شمس آذر خاطرنشان کرد: با احترام به تیم بزرگ استقلال ولی در بازی رفت در قزوین که با تساوی به پایان رسید حق تیم ما برد بود. پنالتی اعلام شده برای استقلال درست نبود. یک پنالتی روی رحمان جعفری برای ما گرفته نشد. آن بازی گذشت و نتوانستیم به پیروزی برسم اما این بار امیدوار به کسب برتری هستیم. برای بازی روز جمعه با این تیم یک مصدوم داریم که احتمال دارد به بازی برسد. امیر شبانی مصدومیتی دارد که در حال درمان است و شاید آماده بازی با استقلال شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران
  • نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • سرپرست شمس آذر: شاید در بازی با استقلال جای صدرنشین عوض شود/ می‌رویم تا کار بزرگی کنیم
  • ببینید | ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسراییل
  • منظرپور، سردبیر سابق بی‌بی‌سی: حملۀ ایران معادلات نظامی جهان را تغییر داد (فیلم)
  • ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسراییل
  • (ویدئو) ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسرائیل همزمان با حملات ایران
  • فیلم/ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسرائیل
  • پرداخت جایزه ۳۲۵ میلیونی در لیگ برتر شطرنج