Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@15:37:30 GMT

دیدار صمیمانه تاج و پروین در فدراسیون +عکس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۱۴۶۹

دیدار صمیمانه تاج و پروین در فدراسیون +عکس

پیشکسوت فوتبال ایران با رییس فدراسیون دیدار کرد.

سایت رسمی فدراسیون: علی پروین ظهر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار و گفتگو کرد.

علی پروین در این دیدار صمیمانه، گفت: واقعا باید به فدراسیون فوتبال دست مریزاد گفت. در این مدت، تیم‌های ملی در رده‌های مختلف بانوان و آقایان نتایج بسیار خوبی گرفته‌اند و من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال از زحماتی که انجام می‌دهید سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به نظرم، فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی ما کاری کرده اند کارستان.

سرمربی و کاپیتان اسبق ضمن گفتگو با رییس فدراسیون درباره مباحث اخیر تیم ملی، تصریح کرد:بی شک دومین حضور پیاپی تیم ملی فوتبال در جام جهانی هم یک موضوع قابل اهمیت است. همه هم می‌دانیم که تیم ملی در یک گروه بسیار بسیار سخت و دشوار قرار دارد و به طور حتم جامعه فوتبال و مردم هم بر اساس قدرت حریفان ما از تیم ملی توقع و انتظار دارند.

وی افزود:موضوع مهم دیگر، برگزاری منظم رقابت‌های باشگاهی است که جای تقدیر دارد. قبلا برنامه مسابقات لیگ برتر بار‌ها و بار‌ها دستخوش تغییرات می‌شد و تکلیف تیم‌ها معلوم نبود، اما الان سرمربی یک باشگاه، کل برنامه سال را از ابتدای فصل مطلع می‌شود. این‌ها باعث خوشحالی است.

پروین خاطرنشان کرد: شنیده‌ام که قرار است ساختمان اداری فدراسیون فوتبال به محل مرکز تیم‌های ملی منتقل شود. من چند وقت پیش از کمپ فدراسیون بازدید کردم و واقعا دیدم که این محل به امکانات بسیار خوبی مجهز شده است. در صحبت با آقای تاج هم متوجه شدم که قرار است ساختمان اداری فدراسیون هم به این محل برود و در این صورت، همه چیز تکمیل خواهد شد.

در این دیدار، رییس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از همراهی همیشگی علی پروین با فوتبال کشور و زحمات وی در طی دهه‌های اخیر گفت: بدون شک و تردید، پیشکسوتان ستاره‌های واقعی فوتبال ما محسوب می‌شوند. در فدراسیون فوتبال، نگاه ویژ‌ای به عزیزان پیشکسوت وجود دارد و ما سعی می‌کنیم از نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند آن‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: علی پروین نامی ماندگار و بزرگ برای جامعه فوتبال است. او عصاره تیم ملی و فوتبال مملکت محسوب می‌شود هم در هنگام بازی و هم در زمان مرببیگری برای مدت‌های مدید، افتخارات فراوانی را کسب کرده است. فوتبال ما قدردان زحمات علی پروین است و امیدوارم نسل به نسل، از تجارب ارزنده شما استفاده شود.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Qy6

منبع: فردا

کلیدواژه: دیدار صمیمانه تاج و پروین فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران

داوران دیدار تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 پنجشنبه 17 خرداد ماه سال 1403 از ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، قاسم مطر از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کند. اسامی داوران این بازی به شرح زیر است:

داور:  قاسم مطر علی
کمک داور اول: ناصر سلیم عبدالله
کمک داور دوم: حامد طالب سیف
داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم
ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی
نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • حمایت تمام قد آذر منصوری از تصمیم فدراسیون فوتبال درباره زنان
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی