Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب الله لبنان پیروزی جدید ارتش سوریه بر تروریستهای داعش که سبب ایجاد امنیت کامل برای دمشق و حومه آن شد، را ستود. ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی حزب الله لبنان، این حزب با صدور بیانیه‌ای از شجاعت و کفایت نظامیان ارتش عربی سوریه و متحدانش که پیروزی جدیدی را رقم زدند، تمجید کرد و جانفشانی انجام شده در این مسیر را ستود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب‌الله اعلام کرد که پیروزی ارتش سوریه و متحدانش در ریشه کن کردن گروه تروریستی داعش در این منطقه دستاوردی بزرگ بود که امنیت کامل را به دمشق پایتخت سوریه و حومه آن برگرداند.

این بیانیه تاکید می کند که پیروزی جدید محور مقاومت در چارچوب تلاش‌های این محور برای آزادسازی کامل اراضی سوریه از دست متجاوزان صورت گرفته است.

دو روز پیش ، بعد از یک ماه عملیات نظامی مستمر ارتش سوریه در حومه دمشق در منطقه الحجر الاسود، پیروزی استراتژیک بزرگی نصیب دمشق پایتخت این کشور شد و جنوب دمشق به صورت کامل از دست گروه‌های تروریستی خالی شده و در امنیت قرار گرفت. به این ترتیب دمشق و حومه اطراف آن برای اولین بار از آغاز جنگ در سوریه به صورت کامل در امنیت قرار گرفت تا مرحله جدیدی از روند مبارزه با گروه‌های تروریستی در سوریه آغاز شود.

عملیات نظامی که ارتش سوریه و متحدانش از یک ماه پیش ضد مواضع گروه‌‌های تروریستی مسلح آغاز کرده بودند، دوشنبه سی و یکم اردیبهشت با اعلام تسلط کامل بر منطقه الحجر الاسود به پایان رسید و به این ترتیب دمشق و حومه آن به شکل کامل در مسافتی بیش از 60 کیلومتر در امنیت قرار گرفت. به این ترتیب شهروندان سوریه در دمشق پایتخت این کشور از این به بعد مطمئن خواهند بود که دیگر هیچ موشک و خمپاره‌ای از سوی تروریست‌ها به سمت آنان شلیک نخواهد شد.

این دستاورد استراتژیک بزرگ بنیانگذار مرحله‌ای جدید از زندگی در پایتخت و محیط اطراف آن و تمام سوریه خواهد بود و البته مبارزات ضد گروه های تروریستی در سایر مناطق نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام.

R36346/P36355/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت حضرت آیت الله حسینی از مجروح‌ حا‌دثه تروریستی راسک زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیمای کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه در استان، از مجروح حادثه تروریستی راسک، «سروان قدرت الله امیری» عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت سلامتی این نظامی مجاهد قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در این دیدار امنیت را مدیون مجاهدت چنین انسان های شایسته و ایثارگری دانست و گفت: ما باید قدردان این شهیدان زنده باشیم؛ زیرا امنیت همه ما در گرو جانفشانی این عزیزان است.
آیت الله حسینی افزود: اسرائیل در حال نفس کشیدن های آخر است و این دست و‌ پا زدن ها نمی تواند به این رژیم غاصب کودک کش کمک کند.
وی ادامه داد: دست پرورده های استکبار بدانند که در ایران اسلامی هیچ جایگاهی برای آنها نیست و مردم ما برای امنیت کشورشان جان می دهند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: اگر چه دشمنان انقلاب اسلامی ایران، همواره تلاطم های سخت و بحران های شدید را به ما وارد کرده اند؛ اما در نهایت، نتیجه همه این آسیب ها به نفع جبهه حق رقم خورده است.
وی افزود: اکنون نیز شهادت و مجروحیت تعدادی از مجاهدان راه اسلام، نشانه و مظهر عظمت این قشر جان بر کف و نمادی از فداکاری آنها در مواجهه با جریان های باطل و انحرافی شد.
آیت الله حسینی در این دیدار ضمن در جریان قرار گرفتن آخرین وضعیت سلامتی این مجاهد جان برکف، ایشان را مورد تفقد قرار داد و گفت: اجر شما انسان های فداکار و قهرمان را فقط خداوند می تواند جبران کند و قطعا پاداش شما نزد خدا محفوظ است.
در پایان برای ایشان دعای عاقبت به خیری و عافیت کردند.

دیگر خبرها

  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • دمشق: آمریکا و اسرائیل مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه هستند
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • سوریه: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود
  • واکنش دمشق به عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • عیادت حضرت آیت الله حسینی از مجروح‌ حا‌دثه تروریستی راسک زاهدان