Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از خبرآنلاین؛، علی پروین ظهر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کرد. علی پروین در این دیدار گفت: واقعا باید به فدراسیون فوتبال دست مریزاد گفت. در این مدت، تیم‌های ملی در رده‌های مختلف بانوان و آقایان نتایج بسیار خوبی گرفته‌اند و من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال از زحماتی که انجام می‌دهید سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم، فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی ما کاری کرده‌اند کارستان.

سرمربی و کاپیتان اسبق ضمن گفت‌وگو با رییس فدراسیون درباره مباحث اخیر تیم ملی، همچنین ادامه داد: بی شک دومین حضور پیاپی تیم ملی فوتبال در جام جهانی هم یک موضوع قابل اهمیت است. همه هم می‌دانیم که تیم ملی در یک گروه بسیار بسیار سخت و دشوار قرار دارد و به طور حتم جامعه فوتبال و مردم هم بر اساس قدرت حریفان ما از تیم ملی توقع و انتظار دارند.

وی افزود: موضوع مهم دیگر، برگزاری منظم رقابت‌های باشگاهی است که جای تقدیر دارد. قبلا برنامه مسابقات لیگ برتر بارها و بارها دستخوش تغییرات می‌شد و تکلیف تیم‌ها معلوم نبود اما الان سرمربی یک باشگاه، کل برنامه سال را از ابتدای فصل مطلع می‌شود. این‌ها باعث خوشحالی است.

پروین ادامه داد: شنیده‌ام که قرار است ساختمان اداری فدراسیون فوتبال به محل مرکز تیم‌های ملی منتقل شود. من چند وقت پیش از کمپ فدراسیون بازدید کردم و واقعا دیدم که این محل به امکانات بسیار خوبی مجهز شده است. در صحبت با آقای تاج هم متوجه شدم که قرار است ساختمان اداری فدراسیون به این محل برود و در این صورت، همه چیز تکمیل خواهد شد.

در این دیدار، رییس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از همراهی همیشگی علی پروین با فوتبال کشور و زحمات وی در طی دهه‌های اخیر گفت: بدون شک و تردید، پیشکسوتان، ستاره‌های واقعی فوتبال ما محسوب می‌شوند. در فدراسیون فوتبال، نگاه ویژه‌ای به عزیزان پیشکسوت وجود دارد و ما سعی می‌کنیم از نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند آنها استفاده کنیم.

وی افزود: علی پروین نامی ماندگار و بزرگ برای جامعه فوتبال است. او عصاره تیم ملی و فوتبال مملکت محسوب می‌شود. او هم در هنگام بازی و هم در زمان مربیگری برای مدت‌های مدید، افتخارات فراوانی کسب کرده است. فوتبال ما قدردان زحمات علی پروین است و امیدوارم نسل به نسل، از تجارب ارزنده شما استفاده شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح سهیل مهدی در مورد قانون بازی رو در رو

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی پس از جلسه مسئولان سازمان لیگ با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری، در جمع خبرنگاران حاضر شد. مهمترین بخش صحبت‌های او در مورد مصوبه بازی رو در رو و تفاضل گل‌ها بود که می‌تواند در این فصل در قهرمانی تاثیرگذار باشد‌.

او در ابتدا گفت: باید این فصل را تمام و فصل آینده را بهتر شروع کنیم. از جمله مواردی که به صورت کلان مدنظر رؤسای فوتبال کشور و آقای تاج بود به بحث گذاشته و درباره آن صحبت شد. موظف هستیم در این مورد برنامه‌ریزی‌های‌مان را دقیق‌تر کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم فوتبال بهتری را به خانه‌ها ببریم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در پاسخ به این سؤال که چرا مصوبات از همان ابتدای ابلاغ به باشگاه‌ها اطلاع‌رسانی نمی‌شود که اینگونه حاشیه‌ساز نشود، گفت: نمی‌دانم چرا اینقدر حاشیه به وجود می‌آید؟! از روز اولی که مسابقات هنوز شروع نشده و هنوز هیچ تیمی به داخل زمین نرفته بود، این دستورالعمل به باشگاه‌ها اعلام شد. اگر موضوعی، موردی و بحثی هست باید بر همین اساس باشد. خوشبختانه سه ماه بعد، فکر کنم در آبان ماه این مصوبه و موارد دیگر به باشگاه‌ها اطلاع داده شد.

ویدئو: 330540

او ادامه داد: سازمان لیگ وظیفه دارد موارد متعددی را به باشگاه‌ها یادآوری کند. برای مثال دستورالعمل لباس را حتماً بروید مطالعه کنید که باید کامل رعایت شود. یادآوری می‌کنم که بحث سه ملی‌پوش را حتماً مدنظر داشته باشید و اگر کمتر از آن شد تیم‌ها حتماً باید در مسابقات شرکت کنند. اجرای این دستورالعمل‌ها کلیدی است. نکات کلیدی دستورالعمل‌ها را اول فصل به تمامی باشگاه‌ها به صورت تیتروار و در قالب یادآوری، اعلام می‌کنیم. از جمله موارد داخل این دستورالعمل‌ها بازی رو در رو بود که امسال بنابر تفسیری که توسط کمیته تدوین مقررات انجام شده و مصوبه کردند، به صورت تفضیلی توضیح داده شده بود. در تمام دنیا هم همین است.‌

وی افزود: کمیسیون تدوین مقررات در اول فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کرده و ما هم بر حسب وظایف و اهمیت آن در آبان ماه مجدداً آن را به باشگاه اعلام کردیم. امروز که به روزهای آخر فصل رسیدیم و نگرانی جامعه هواداری است و وقتی چالشی است که از طرف رسانه شیرین‌تر است، به آن پرداخته می‌شود. به نظرم ما تصمیمی برای تیمی نگرفتیم. قبل از شروع لیگ این موضوع را اعلام کردیم و هیچ‌کس آن روز نمی‌دانسته است چه تیمی امروز گل زده دارد، چند بازی کردند و یک تیم چه امتیازی دارد. اصلاً معلوم نبود که چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم این چالش یک مقدار فضای رسانه را تهییج می‌کند و جامعه هواداری را که علاقه‌مند به این فضاهاست. سازمان لیگ از این امر مبراست و هیچ علاقه‌ای نداریم طرفدار هیچ تیمی باشیم. صداقت، شرافت و تعهد همکاران ما در سازمان لیگ و کلیه واحدها اینجور نیست که خودمان را خرج قهرمانی یک تیم یا صعود و سقوط تیمی دیگر کنیم.

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • ایران کاری کرده کارستان؛ هیچ کشوری امکان حمله به یک قدرت اتمی تحت حمایت چند قدرت اتمی را نداشته است (فیلم)
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • ادراک سعدی از مناسبات لفظ و معنی کاری است کارستان!
  • (عکس) روزی که پروین را از پیروزی کنار گذاشتند!
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!
  • توضیح سهیل مهدی در مورد قانون بازی رو در رو