Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@21:49:33 GMT

(ویدئو) معرفی خودروی جدید کیا

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۱۹۷۱

طبق گفته‌های شرکت کیا، چهره جدید Forte بسیار ریزبینانه‌تر و دقیق‌تر کار شده است. در حالی‌که در کنار این طراحی ظریف، از ویژگی‌های اسپرت کیا استینگر نیز در این طرح جدید استفاده شده است. می‌توان گفت که در قسمت عقبی این خودرو، در کل، سایه‌هایی از خودروی استینگر نمایان و مشهود است. با این تفاوت که در این مدل جدید این قسمت عقب کمی عریض‌تر و عضلانی‌تر به نظر می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپر عقب Kia Forte نیز با بازطراحی خود توانسته شباهت این قسمت از این خودرو را به Sportage به نمایش بگذارد.

در قسمت جلویی این خودرو یعنی روی کاپوت آن، چین و شکن‌های برجسته‌تری به چشم می‌خورد. خطوط برجسته‌ای که با جدا کردن چراغ‌های جلو از جلو پنجره آن، توانسته‌اند مأموریت خود را برای معرفی یک خودروی جذاب و تهاجمی به انجام برسانند. همچنین با توجه به این تصاویر می‌توان فهمید که باوجود نماد جلو پنجره‌ای معروف شرکت کیا، یعنی جلوپنجره معروف به ببری شکل، که کیا آن را به‌عنوان یک نماد برای خودرو‌های خود انتخاب کرده است، یک باز طراحی جدید برای چراغ‌های جلو برای تطابق هرچه بیشتر با جلوپنجره صورت گرفته است.

اما این باز طراحی‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شوند و با نگاهی به کابین این خودرو، می‌توان وجود یک صفحه نمایشی که بالای دو هواکش افقی قرارگرفته‌اند را حس کرد. البته هواکش‌های توربین مانندی که در گوشه کابین دیده می‌شوند بی‌شباهت به آنچه در کیا استینگر وجود دارند نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زیباترین خودرو دانلود ویدئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه

  سرهنگ "علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در توضیح جزییات خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ دستگاه خودروی سرقتی در یکی از محلات شهرستان، مطلع بلافاصله به محل اعزام میگردند.

 وی افزود: با بررسی به عمل آمده یک خودرو سورای تویوتا شماره موتور و شاسی توسط سارق یا سارقین مخدوش گردیده بود ضمنا سارق خودروی سواری پژو نیز در این راستا با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خودرو‌ها تحویل مالباختگان گردید.


  
  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار دادن خودروی مقام نظامی حزب الله توسط اسرائیل
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»