Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمد رضا هاشمی نژاد رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: در بازی پایانی مسابقات بین المللی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان بلژیک، تیم ایران با یک گل مغلوب ژاپن شد و عنوان دوم این رقابت‌ها را بدست آورد.

وی افزود: در پایان این مسابقات میثم شجاعیان دروازه بان شیرازی تیم ایران، عنوان بهترین دروازه بان رقابت‌های بلژیک را به خود اختصاص داد و کاپ بازی جوانمردانه به تیم ایران اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس بیان کرد: در رقابت‌های فوتبال چهارجانبه بلژیک رسول باصری از استان فارس شش بار دروازه حریفان را باز کرد و حجت مزارعی دو بار و حسین رجب پور یک بار موفق به گلزنی شدند.
احمد رضا شاه حسینی دیگر بازیکن فارسی حاضر در این رقابت‌ها بود.
تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران آماده حضور در مسابقات جهانی اسپانیا می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما فوتبال نابینایان پنج نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد