Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر مرزبان درباره "آخرین وضعیت 3 دریانورد ایرانی گرفتار در آب های امارات"، اظهار کرد: با پیگیری سازمان بنادر و دریانوردی و انجمن صنفی دریانوردان مسئله این سه دریانورد ایرانی حل شده است و آنها مشکلی برای بازگشت به ایران ندارند.

وی ادامه داد: پیگیری‌ها از نمایندگی مدیریت کشتیرانی WSI طی دو روز اخیر نتیجه بخش بود و شب گذشته این کشتی سوخت‌گیری کرد و به آن آذوقه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که قرار است امروز(چهارشنبه) آذوقه تکمیلی به کشتی مذکور تحویل شود، افزود: با مدیرعامل شرکت WSI (Well Services of Iran) مذاکره کردیم و قرار شد هرچه سریعتر و به محض ورود سه دریانورد ایرانی به کشور حقوق آنها پرداخت شود.

مرزبان با بیان این‌که کاپیتان این کشتی و دو افسر ارشد آن ایرانی هستند، خاطرنشان کرد: با کاپیتان ایرانی این کشتی صحبت کردیم و درجریان آخرین وضعیت آن ها قرار گرفتیم. مشکلی برای بازگشت این سه دریانورد ایرانی به کشور وجود ندارد و می توانند به محض ورود به ایران حق و حقوق خود را دریافت کنند.

از  14 دریانورد ایرانی، اوکراینی و اندونزیایی که از سوی شرکت هندی به عنوان پیمانکار روی کشتی متعلق به ایران در لنگرگاه امارات گرفتار شده بودند، 3 نفر به نام های "غلامرضا حق پرست فروهی(فرمانده)، سیامک بازیار(سرمهندس) و اجسان عبدی باویل اولیایی(افسر اول) ایرانی بودند.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند

به گزارش همشهری آنلاین، در جریان برگزاری مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان، عناوین برترین فرنگی کار و برترین مربی سال آسیا به نمایندگان ایران رسید.

امین میرزازاده دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۳ با توجه به عملکرد درخشان خود در سال ۲۰۲۳ میلادی به عنوان برترین فرنگی کار سال آسیا معرفی شد.

همچنین پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، به عنوان برترین مربی کشتی آسیا در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد.

کد خبر 845417 برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان در نیویورک: درصورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری خواهیم داد | حجاب زن ایرانی، مشکل ما در منطقه نیست
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌ های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ