Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حمید درخشان درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و رویارویی پرسپولیس با الدحیل قطر اظهار داشت: قرعه سختی نصیب پرسپولیس شد و اگر سرخپوشان خوش‌شانس بودند می‌توانستند در این مرحله بازی راحت‌تری داشته باشند.  

 

وی ادامه داد: با این حال پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید همه تیم‌ها را ببرد و نباید نگران قرعه‌کشی و رویارویی با حریف سخت و آسان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط پرسپولیس با توجه به محرومیت از جذب بازیکن سخت است ولی امیدوارم با همت و تلاش بچه‌ها و کادرفنی پرسپولیس را در مراحل بالاتر ببینیم و این کار دور از دسترس نیست. 

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص قرعه مناسب استقلال و مصاف با السد قطر گفت: استقلال به راحتی از این مرحله عبور می‌کند و مشکلی بابت رویارویی با السد نخواهد داشت.

 

درخشان در خصوص اعلام اسامی تیم ملی برای حضور در اردوی ترکیه و جام جهانی 2018 عنوان کرد: در مورد لیست تیم ملی بحث زیادی وجود دارد. سید جلال حسینی و وریا غفوری می‌توانستند کمک زیادی به کی‌روش در جام جهانی کنند. جام جهانی جای جوان‌ها نیست و سرمربی تیم ملی می‌توانست از تجربه سیدجلال و انگیزه و آمادگی غفوری در مسابقات پیش روی تیم ملی بهره ببرد.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت پرسپولیس پرسپولیس حمید درخشان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴- ازبکستان روز یکشنبه ۲۶ می (۶ خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در شش گروه ۴ تیمی در شهرهای تاشکند، اندیجان و بخارا از ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه) برگزار می‌شود.

مراحل آماده سازی برای اولین تورنمنت فیفا به میزبانی آسیای مرکزی ادامه دارد.

۲۴ تیم حاضر در مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت که در میدان تاریخی و دیدنی رجستان سمرقند - یک میراث جهانی یونسکو از سال ۲۰۰۱ به نمایش گذاشته می‌شود. پس از هنگ کنگ (۱۹۹۲)، چین تایپه (۲۰۰۴) و تایلند (۲۰۱۲)، ازبکستان چهارمین عضو AFC خواهد بود که میزبان جام جهانی فوتسال فیفا است.

لیست ۲۴ تیم جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ به شرح زیر است:
‌افغانستان، آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، جدید نیوزلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان و ونزوئلا.

کد خبر 6097415

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید