Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی میان دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه ادیان و مذاهب قم به امضاء رسید.

به گزارش ایسنا، با حضور رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در دانشگاه مذاهب اسلامی؛ تفاهم نامه همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فعالیت های بین المللی دو دانشگاه به امضای حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر نواب؛ رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و بین‌المللی میان دانشگاه مذاهب و دانشگاه ادیان، بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر، توسعه ارتباطات علمی اساتید و دانشجویان هر دو طرف از جمله اهداف این تفاهم نامه می باشد.

فراهم کردن زمینه بهره‌برداری از ظرفیت‌های هیأت علمی و دانشجویی دو طرف در مسائل آموزشی و پژوهشی، اعطای بورسیه تحصیلی و فرصت‌های مطالعاتی به صورت متقابل، همکاری در تدوین و ترجمه منابع و متون آموزشی و پژوهشی با توافق هر دو طرف، همکاری در زمینه آموزش‌های تخصصی، همکاری در برگزاری اردوهای مشترک علمی و همکاری مشترک در پشتیبانی از دانشجویان دوره‌های عالی هر دو طرف برای گذراندن دروس خاص، تحقیقات علمی و پایان‌نامه‌ها و تبادل دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، پایان‌نامه‌ها، نرم‌افزارها و بانک‌های اطلاعاتی از جمله محورهای این تفاهم نامه است.

همچنین در این تفاهم نامه همکاری در برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی محققان هر دو طرف، همکاری مشترک در اجرای طرح‌های پژوهشی بنیادی و کاربردی مشترک، طراحی و تأمین محتوا و برگزاری همایش و نشست های علمی مشترک، دعوت از اساتید و متخصصان هر دو طرف برای ارائه مقالات علمی و شرکت در گردهمایی های علمی، همکاری در دعوت از اندیشمندان و شخصیت‌های علمی سایر کشورها، همکاری برای حضور هیأت علمی و محققان هر دو طرف در مجامع علمی جهانی و همکاری در فرایند عضویت هر دو طرف در سازمان‌ها و نهادهای علمیآموزشی بین‌المللی نیز به عنوان دیگر محورهای همکاری تاکید شده است.

همکاری و مشارکت در نشر اندیشه‌های اسلامی، همکاری در اعزام هیأت علمی و دانشجویان به خارج از کشور جهت استفاده از بورسیه‌های تحصیلی و پژوهشی، همکاری در تأمین محتوای سایت‌ها و مجلات علمی هر دو طرف، تسهیل دسترسی اعضای هیأت علمی به کتابخانه و مراکز اطلاع‌رسانی هر دو طرف و همکاری در معرفی آثار و برنامه‌های پژوهشی هر دو طرف از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تفاهمنامه دانشگاه مذاهب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال