Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس ؛ فرستاده وزارت دفاع روسیه در گروه ویژه آتش بس و امور بشردوستانه اعلام کرد هیئت ارزیابی سازمان ملل قرار است در آینده ای نزدیک از شهر دومای سوریه دیدن کند.
یوری تاراسوف Yuri Tarasov اعلام کرد: «با حل مسائل امنیتی در غوطه شرقی و مسائل مربوط به پاکسازی جاده ها، دولت سوریه با رایزنی با روسیه امکان دسترسی هیئت های ارزیابی سازمان ملل به این منطقه را مهیا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وی افزود: «کارشناسان سازمان ملل در تاریخ 12 می از مناطقه سقبا و کفر بطنا بازدید کردند و قرار است در آینده ای نزدیک از شهر دوما بازدید کنند. گروه ویژه آتش بس در حال برنامه ریزی برای چنین اقداماتی در استان حمص نیز هستند.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سازمان ملل روسیه بشردوستانه دوما سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم‌انداز صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری به سوریه در ۱۴۰۳

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران، از برنامه‌ریزی برای تحقق صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری به سوریه در سال ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، عبدالامیر ربیهاوی، مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به نقشه راه توسعه صادرات به سوریه، گفت: به منظور افزایش حجم تجارت به سوریه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های منظمی انجام شده است که مهم‌ترین این برنامه‌ها عبارت از برگزاری همایش اطلاع‌رسانی جهت ابهام‌زدایی و ترغیب فعالان اقتصادی برای رونق تجارت در دو کشور و تلاش برای احیای نمایشگاه‌های بین‌المللی و اختصاصی ( 5 نمایشگاه) است.

این مقام مسئول با تاکید بر احیای هیات‌های تجاری همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های داخلی، افزود: برنامه فعال کردن دو مرکز تجاری در سوریه و همچنین برنامه اعزام رایزن بازرگانی در سال 1403 در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت با اشاره به دعوت مقامات و فعالان اقتصادی سوریه برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو، افزود: تلاش داریم در اکسپوی سال آینده با برگزاری جلسات B2B و بازدیدهای جانبی زمینه‌های توسعه تجارت با این کشور را فراهم کنیم؛ همچنین تشکیل کمیته‌های عالی صنعتی در چارچوب توافق‌نامه تجارت آزاد در دستور کار قرار گرفته است. ربیهاوی در پایان هدف از این‌ برنامه‌ریزی‌ها را‌ تحقق صادرات 500 میلیون دلاری به سوریه در اولین سال برنامه(1403) عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • احداث ۴ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در منطقه ۲ در آینده نزدیک
  • تبریک نزدیک‌ترین یار پوتین به دشمنان روسیه | سند
  • تایمز: وزیر دفاع انگلیس بخاطر مسائل امنیتی به اودسا نرفت
  • چشم‌انداز صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری به سوریه در سال آینده
  • چشم‌انداز صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری به سوریه در ۱۴۰۳
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • کابل: «یوناما» می‌تواند تحکیم کننده روابط افغانستان با جهان باشد
  • مأموریت «یوناما» با اولویت‌ به مسائل حقوق بشری در افغانستان تمدید شد