Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:36:01 GMT

افزایش ۹۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۲۱۶۳

افزایش ۹۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس مواد مخدر استان کرمانشاه، گفت: کشفیات سال گذشته مواد مخدر استان کرمانشاه طی ۱۰ سال گذشته شاخص بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری رئیس پلیس مواد مخدر استان کرمانشاه، در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: در آمار مقایسه ای سال های 95 و 96، در بحث کشفیات 94 درصد افزایش کشف داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد:  کشفیات سال گذشته در 10 ساله کشفیات استان کرمانشاه شاخص بود و بیشترین کشفیات را به خود اختصاص داد.

سرهنگ دلیری، از کاهش 8 درصدی دستگیری ها در پی هدفمند کردن مباحث برخورد و مقابله خبر داد و افزود: در سال 95 باندهایی که تعریف اولیه ناجا بود، 54 باند بود در سختگیری ها و تعریفات جدیدی که از باند داشتیم، به 48 باند کاهش یافت که کاهش 11 درصدی انهدام باند را در سال 96 داشتیم.

وی اعلام کرد: تعداد طرح های مبارزه با مواد مخدر که در طول سال گذشته اجرا شده است نسبت به سال 95، 25 درص  افزایش داشته است.


مسئول کمیته مقابله ستادمبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، گفت: کمیته مقابله ستاد مبارزه با مواد مخدر 12 جلسه با 79 مصوبه تشکیل شده که در همین راستا 6 جلسه فوق العاده نیز در بحث هماهنگی اطلاعاتی، شناسایی و انهدام باندها، شناسایی و بازدید از نقاط آلوده، پاتوق های مصرف  و دیگر موارد بوده است.

وی از اقدامات ارزنده صورت گرفته از سوی ادارات کل بهزیستی و امور زندان ها و فرمانداری کرمانشاه در راستای اجرای طرح دستگیری و ساماندهی معتادین تقدیر کرد و گفت: اجرای طرح ویژه ماده 13، تحولی در استان کرمانشاه بود. 


سرهنگ دلیری، با اشاره به ارسال گزارش جامعی از عملکرد ماده 13 به وزارت کشور، گفت: در سال جاری این طرح در کلیه استان ها اجرا می شود که امیدواریم منشاء خیر باشد.

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت خبرگزاری شبستان برجام ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن مجلس حسن روحانی رمضان آمریکا کمیته مقابله کشفیات مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه