Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستادکل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: رزمندگان غیور اسلام با آزادسازی خرمشهر و بیرون راندن دشمن بعثی از سرزمینشان روز مقاومت را در تقویم کشور برای خود به ثبت رساندند و بذری را کاشتند که ۳۶ سال بعد تبدیل به عمق راهبردی و تشکیل جبهه مقاومت شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت روز سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: سوم خرداد ۱۳۶۱ یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر قهرمان از اشغال رژیم بعث عراق و سند مقاومت و ایستادگی یک ملت شجاع و سلحشور در برابر تجاوز دشمن و فراتر ار آن نظام سلطه است.

آن روز که امپراطوری خبری غرب، تصاویر صدام را در جبهه‌های جنگ به دنیا مخابره می‌کردند و صدام با تحریک و پشتیبانی قدرت‌های غرب و شرق و حمایت کشور‌های مرتجع منطقه، سرمست از قدرت و تبلیغات، سودای فتح چند روزه تهران را در سر داشت، در مدت‌زمان کوتاهی ماشین جنگی او که معجونی از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته قدرت‌های بزرگ جهان بود، زمین‌گیر شد و ۴۴ کشور حامی او اعتراف کردند که ارتش رژیم بعث در برابر مقاومت نیرو‌های ایرانی، شکست خورده است.

دشمنان هرچند هیچ‌گاه نخواستند قبول کنند که پیروزی در دفاع مقدس در طول ۸ سال را ایمان، معنویت و تفکر بسیجی رقم زده است، اما گذر زمان و پیروزی‌های چشم‌گیر و مقاومت در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه آنچنان وحشتی را در جبهه استکبار و صهیونیست‌ها ایجاد کرد که با شکل‌گیری جریان مردمی در قالب حشد الشعبی در عراق و حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن، حماس در فلسطین، تشکیل یگان‌های رزمی مردمی داوطلب همچون حیدریون، زینبیون و فاطمیون از لبنان، پاکستان و افغانستان نه برای دفاع از سرزمین خود بلکه برای مبارزه و جهاد در مقابل جبهه کفر تکفیری و داعشی در چند هزار کیلومتر دورتر از وطنشان یعنی در سوریه و در بیخ گوش صهیونیست‌ها آن‌ها را به این باور رساند بذری که حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ کاشت و به ثمر نشستنش را در سوم خرداد سال ۱۳۶۰ به چشم خویش دید، اکنون با گذشت ۳۶ سال، فراتر از سرزمین مقدس ایران شاهد به بار نشستن آن در لبنان، عراق، سوریه و یمن هست و می‌رود تا این شجره طیبه، تومار همه شجره‎های خبیثه و در راس آن‌ها وجود منحوس رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در منطقه برچیند.

آن روز که رزمندگان غیور اسلام با آزادسازی خرمشهر و بیرون راندن دشمن بعثی از سرزمینشان روز مقاومت را در تقویم کشور برای خود به ثبت رساندند، بذری را کاشتند که ۳۶ سال بعد دفاع سرزمینی آن‌ها تبدیل به عمق راهبردی و تشکیل جبهه مقاومت و محصولی ارزشمند در هزاران کیلومتر خارج از آن گردید و دشمنان اسلام را ذلیل و زمین‌گیر نمود، بطوری که این نهالی که توسط حضرت امام (ره) با علم و درک عمیق از آینده غرس شد، فرزند خلف ایشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) آن را به یک درخت تنومند تبدیل کرده است.

ملت سرافراز ایران اسلامی اگر امروز در کمال آرامش، پیروزی بر دشمن و تروریسم تکفیری را جشن می‌گیرند، می‌دانند که امنیت امروزشان را مدیون جانفشانی و مقاومت آن روز‌های سخت دفاع از سرزمین و ایستادگی و فداکاری امروز جوانان مدافع حرم اهل بیت (ع) در مقابل دشمنان در هزاران کیلومتر آن طرف‌تر هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح خرمشهر جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی را در شهرک آویویم با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

در بیانیه دیگری حزب الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی در شهرک شتولا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردیم.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک موشک ضدزره به منزلی در شهرک شتولا در الجلیل غربی اصابت کرده است.

کد خبر 6097558

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد