Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:53:31 GMT

كشف بیش از116 کیلو گرم مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۲۱۸۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان امروز  گفت: ماموران یگان تکاوری این فرماندهی در تعقیب و گریز این موتور سیکلت بدون پلاک در مسیرهای خاکی و کویری منطقه شرق اصفهان با متوقف  کردن و بازرسی از بار خورجین آن ، 102 کیلو و 700 گرم حشیش کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ سید تقی حسینی افزود:راکب موتوسیکلت که از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار است در این عملیات دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نایين هم امروز  گفت : ماموران پاسگاه انتظامی چوپانان شهرستان در بازرسی از خودروی سواری  پژو 206 در سه راهی اردکان- چوپانان 13 کیلو و 920 گرم تریاک که در زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ صادق كاظم زاد افزود : دراین زمینه 2 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان نایین پلیس مواد مخدر حشیش تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دندانپزشک قلابی با گواهینامه جعلی در رشت دستگیر شد

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رشت از دستگیری دندان پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی امروز، ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پاسگاه سراوان با انجام تحقیقات پلیسی فردی را که بدون پروانه طبابت اقدام به تأسیس مطب دندانپزشکی فاقد مجوز کرده بود را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی قضایی ماموران به همراه نماینده سازمان علوم پزشکی به مطب مورد نظر اعزام شده و دندانپزشک قلابی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مطب متهم انواع داروهای غیربهداشتی و غیرمجاز، مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی و تعدادی تجهیزات پزشکی کشف شد.

سرهنگ حافظی خاطرنشان کرد: متهم ۵۲ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست، برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حواشی عجیب دیدار منچستریونایتد و لیورپول؛ حداقل 8 هوادار دستگیر شدند
  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • دندانپزشک قلابی با گواهینامه جعلی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان 
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند
  • ۴۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند