Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت مرحوم «محمدرضا علیزاده»، عضو فقید حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان عصر امروز برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم ختم محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان عصر امروز (چهارشنبه دوم‌خرداد) در مسجد نور تهران برگزار شد.

عکس/ حضور چهره‌ها در مراسم تشییع مرحوم علیزاده

در این مراسم تعدادی از مسئولان کشوری از جمله آیت‌اللّه احمد‌جنتی دبیر شورای نگهبان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت، محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان، موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب، فیاض شجاعی مستشار دیوان محاسبات، سیامک ره‌پیک معاون اجرایی و عضو حقوقدان شورای نگهبان، محمدرضا عارف، محمدجواد فتحی عضو کمیسیون قضایی مجلس، حمید چیت‌چیان وزیر سابق نیرو، محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس، آیت‌اللّه مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان، حجت‌الاسلام محقق داماد، نجات‌اللّه ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان، علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و سایر شخصیت‌های سیاسی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی شورای نگهبان محمدرضا علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر