Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:59:52 GMT

کشف ۷۰ راس گوسفند قاچاق در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۲۳۲۷

کشف ۷۰ راس گوسفند قاچاق در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، سرهنگ محمد معصومی گفت: ماموران انتظامی شهرستان تویسرکان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل و ایست و بازرسی در پاسگاه دومنظوره محور تویسرکان به کنگاور به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند.

وی افزود: پس ازمتوقف کردن خودرو و بازرسی از آن تعداد ۷۰ راس گوسفند فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کارشناسان  ارزش تقریبی  دام های کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ معصومی بیان داشت: دام های کشف شده به اداره دامپزشکی منتقل و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 4304122

منبع: مهر

کلیدواژه: تویسرکان فرماندهی انتظامی همدان گوسفند ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران مشهد خرم آباد یاسوج اشتغال سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان

رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی از آغاز طرح نوروزی تاکنون که در سطح شهرستان با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز برای مجرمان، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان و مسافران نوروزی انجام شد، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح مربوط پرداختند.

وی افزود: علاوه بر کشف بیش از ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۳۶۰ عدد انواع قرص‌های مخدر غیرمجاز، ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد محترقه پرخطر (اکلیل و سرنج)، ۳ عدد مواد محترقه دست ساز با اکلیل و سنگ ریزه، مقدار ۳ تن سنگ سیلیس قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، تعداد ۲ قبضه سلاح شکاری، یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، ۲ عدد خشاب مربوطه، ۸ عدد تیر جنگی، یک عدد قمه، ۲۳ فقره انواع سرقت، از جمله ۴ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۱۳ فقره سایر جرایم، تعداد ۱۱ معتاد متجاهر، ۱۰ سارق، ۱۲ خرده فروش و ۱۲ متهم در رابطه با سایر جرایم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به لزوم استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به صورت روزانه در ایام نوروز خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته تعداد ۵ دستگاه خودرو مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

نوری در پایان یادآور شد: بر حفظ و نگهداری اصولی اموال از سوی شهروندان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

کد خبر 6063576

دیگر خبرها

  • فیلم| جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • واکسیناسیون بیش از یک میلیون رأس دام در زنجان
  • (ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • کشف ۹ تن چوب قاچاق در ماسال